تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ببینید | طرح ترافیک تهران تا پایان این هفته هم لغو شد

ببینید | طرح ترافیک تهران تا پایان این هفته هم لغو شد

علیرضا زالی فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران با اعلام خبر لغو طرح ترافیک تا پایان هفته در شهر تهران، گفت: نظر استانداری این است که طرح ترافیک تهران تا پایان هفته اجرا نشود و صبر کنیم تا هماهنگی‌های بین بخشی فراهم شود. با توجه به نظر وزیر بهداشت و به منظور اطمینان بخشی در رعایت فاصله گذاری اجتماعی و هماهنگی به عمل آمده با استاندار تهران، مقرر شده است شهرداری تلاش کند تا بار طرح ترافیک به حمل‌ونقل عمومی منتقل نشود. مقرر شده است ستاد ملی مقابله با کرونا در نهایت درباره اجرای طرح ترافیک در تهران تصمیم‌گیری کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ببینید | طرح ترافیک تهران تا پایان این هفته هم لغو شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..