تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مسابقات EVO امسال به صورت آنلاین برگزار خواهد شد

مسابقات EVO امسال به صورت آنلاین برگزار خواهد شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شیوع ویروس کرونا در جهان باعث لغو بسیاری از مراسمات بزرگ شد و باعث لغو کلیه کنفرانس‌ها و مسابقات مربوط به بازی‌های رایانه‌ای در جهان شد. روز گذشته خبر لغو مراسم بزرگ GDC و برگزاری آنلاین این مراسم در فضای مجازی منتشر شد و عوامل برگزار کننده این مراسم اعلام کردند که به دلیل شیوع کرونا در جهان تمامی کنفرانس‌های این مراسم به صورت آنلاین برگزار خواهد شد و توسعه دهندگان بازی‌های رایانه‌ای قرار نیست در محل برگزاری این مراسم حضور داشته باشند.

به تازگی نیز خبر برگزار نشدن فیزیکی مسابقات Evolution Championship در فضای مجازی منتشر شده و قرار است این مراسم نیز به صورت آنلاین برگزار شود. طبق اعلام عوامل برگزار کننده مراسم EVO، این مراسم که قرار بود در ۳۱ ژانویه برگزار شود، به صورت کاملا آنلاین انجام خواهد شد و هزینه بلیط و هتل افرادی که در این مراسم ثبت نام کرده بودند به طور کامل به آن‌ها برگشت داده خواهد شد.

مسابقات EVO امسال به صورت آنلاین برگزار خواهد شد

مسابقات EVO امسال برای عناوینی مثل Street Fighter 5: Champion Edition، Super Smash Bros، Dragon Ball FighterZ و یک مسابقه خاص برای بازی Dreamcast hit Marvel vs. Capcom 2 بود؛ اما با برنامه ریزی برای برگزاری آنلاین این مراسم هنوز مشخص نیست که عوامل برگزار کننده این مراسم مسابقات مربوط به این عناوین را برگزار کند و احتمال تغییر در عناوین موجود در این مسابقات وجود خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: روش فعالسازی حالت تاریک در نرم افزار‌های مختلف تلفن همراه

از دیگر مراسمات مربوط به بازی‌های رایانه‌ای که برگزاری آن‌ها لغو شده است می‌توان به مراسم E3 که هر ساله بازی‌های زیادی در آن رونمایی می‌شود اشاره کرد. با این حال باید منتظر بود و دید که عوامل برگزار کنند مراسم EVO  تغییری در بازی‌های موجود در مسابقات EVO اعمال خواهند کرد یا این عناوین به طور کامل در مسابقه مذکور وجود خواهد داشت.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مسابقات EVO امسال به صورت آنلاین برگزار خواهد شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..