تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تبریک فارسی عید سعید فطر توسط کارلوس کی‌روش؛ آرزوی سلامتی والیبالیست‌ها برای شهرام محمودی؛ تبریک فدراسیون فوتبال آسیا به مناسبت تولد عابدزاده

بسته اینستاگرامی ورزشکاران به تاریخ ۵ خرداد؛

به گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اینستاگرام از جمله شبکه‌های اجتماعی در میان مردم جهان است که دارای مخاطبان بسیار زیادی است و همین موضوع سبب شده تا افراد مشهور جامعه به ویژه سیاستمداران، ورزشکاران و هنرمندان از آن به عنوان ابزاری برای بیان برخی مسائل و موضوعات و یا دریچه‌ای برای صحبت با مردم جامعه و هوادارانشان استفاده کنند.

در این گزارش می‌توانید گزیده‌ای از فعالیت‌های مجازی ورزشکاران در ۲۴ ساعت گذشته را مشاهده کنید.

آرمین تشکری، والیبالیست ایرانی که سابقه بازی در تیم ملی کشور را نیز دارد، با توجه به مصدومیت به وجود آمده برای شهرام محمودی و انجام عمل جراحی، برای او پستی منتشر کرد و نوشت:

"برای موفقیت همیشه نباید فوق العاده باشید. موفقیت یعنی پشتکار و سخت تلاش کردن برای به دست آوردن خواسته هایتان، بعد از این فوق العاده بودن خودش به سراغتان خواهد آمد,فوق العاده هستی (شهرام محمودی)
به امید خدا دوباره پر قدرت ببینیمت مثل همیشه، سلامت باشی
"

.

محمدهادی ساروی، جوان کشتی‌گیر و مدال‌آور ایرانی اهل مازندران، با انتشار تصویری از خود در صفحه اینستاگرامش نوشته است:

"هر کسی مرکز جهان خویشتن است.
 همه به شما می‌گویند: «روز خوبی داشته باشید». اما حقیقت این است که هیچ‌ کس نمی‌ تواند روز خوبی داشته باشد… اما می‌ تواند آن را خلق کند"

.

کارلوس کی‌روش، سرمربی سابق تیم ملی ایران، با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش، به دو زبان فارسی و انگلیسی عید سعید فطر را تبریک گفت:

"پایان رمضان روزیست که ما می‌بایست داشته‌های خود را با دیگران تقسیم کرده و مراقب یکدیگر باشیم. برایتان آرزوی بهترین‌ها را دارم، عیدتان مبارک"

.

امیرعلی اکبری، قهرمان کشتی فرنگی و ورزش ( MMA ) ترکیب هنرهای رزمی، ویدئوی زیر را در استوری اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت.

پوریا یلی، بازیکن تیم ملی والیبال ایران، با انتشار تصویری از خود و شهرام محمودی در استوری اینستاگرامش، برای این والیبالیست آرزوی سلامتی کرد.

.

صفحه فارسی فدراسیون فوتبال آسیا، با انتشار پوستری از احمدرضا عابدزاده، سالروز تولد این دروازه‌بان سابق تیم ملی ایران را تبریک گفت.

.

هادی طباطبائی، بازیکن سابق فوتبال ایران، با انتشار تصویری در کنار پرواز همای، خواننده ایرانی، در اینستاگرام نوشت:

"گیلان رشت
گیل مرد موسیقی اصیل پرواز همای افتخار ایران گیلان زمین
"

.

امید عالیشاه، بازیکن تیم پرسپولیس تهران، تصویری از خود را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده و نوشته است:

"اين روزا نميدونم تو زيباتر شدى يا من عاشق تر !!!!# پرسپوليس"

.

بیشتر بخوانید: گرامیداشت یاد ناصر حجازی در اینستاگرام فوتبالیست‌های ایران؛ بازیکن افسانه‌ای منچستر یونایتد ۷۴ ساله شد

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تبریک فارسی عید سعید فطر توسط کارلوس کی‌روش؛ آرزوی سلامتی والیبالیست‌ها برای شهرام محمودی؛ تبریک فدراسیون فوتبال آسیا به مناسبت تولد عابدزاده»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..