تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




یک میلیون اشتراک اینترنت خانگی به‌صورت فوری واگذار می‌شود

وزیر ارتباطات اعلام کرد یک میلیون اشتراک اینترنت خانگی دراختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت. این اشتراک‌ها حداکثر ۴۸ ساعته تحویل داده می‌شوند.

محمدجواد آذری‌جهرمی در پستی اینستاگرامی اعلام کرد یک میلیون اشتراک اینترنت خانگی به‌صورت فوری به متقاضیان واگذار خواهد شد. براساس اعلام وزیر ارتباطات، اولویت واگذاری این اشتراک‌ها به زمان ثبت‌نام افراد بستگی دارد و متقاضیان دریافت این اشتراک حداکثر ۴۸ ساعت پس از ثبت‌نام، اشتراک خود را در منزل تحویل خواهند گرفت. متقاضیان می‌توانند برای ثبت‌نام و خرید این اشتراک، به سامانه‌ی xdslplus مراجعه کنند.

وزیر ارتباطات این خبر را به‌همراه نتایج چند نظرسنجی درباره‌ی وضعیت سرویس‌های خانگی در حساب کاربری خود در اینستاگرام منتشر کرد. آذری‌جهرمی نوشت:

همین الان یک میلیون اشتراک خانگی اینترنت در مناطق «شهری» و «روستایی» آماده‌ی‌ واگذاری شده است تا شما پول کمتری برای استفاده از اینترنت پرداخت کنید. هرچند برای همه کافی نیست؛ اما فاز دوم را هم در شهریورماه آماده‌ی واگذاری می‌کنیم. 

او درباره‌ی روند کار سامانه‌ی معرفی‌شده و بی‌نیازی به مراجعه‌ی حضوری کاربران به مراکز مخابراتی نوشت:

هیچ نیازی به مراجعه‌ی حضوری هم ندارید و همه‌ی اقدامات به‌صورت تمام‌الکترونیکی ازطریق زیرساخت‌های دولت الکترونیک فراهم شده است. حداکثر ۴۸ ساعت پس از ثبت‌نام، اشتراک‌ها واگذار می‌شود و قابل‌استفاده است. بخش‌های مختلف به‌خط شده‌اند تا بدون معطلی کار را پیش ببرند. در ارتقای چهاربرابری سرعت هم مشترکان فعلی اینترنت خانگی در اولویت هستند.

وزیر ارتباطات همچنین افزود این وزارتخانه به‌زودی خدمات رایگانی که برای مشترکان خانگی مشخص کرده، اعلام خواهد کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «یک میلیون اشتراک اینترنت خانگی به‌صورت فوری واگذار می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..