تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ما وهابی نیستیم، ما مقلد رهبری هستیم

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مدتی است مردم بخش غیزانیه اهواز با مشکل کمبود آب شرب دست و پنجه نرم می‌کنند. کمبود آب شرب ۴۰ روستا از این شهرستان که با کمک تانکر‌های آب تامین می‌شود موجب اعتراض مردم خونگرم این منطقه از کشورمان شده است.

بیشتر بخوانید: همراهی کاربران با اهالی غیزانیه: قول داده بودند ۳ ماهه مشکل آب را حل کنند!

با وجود آنکه در سال‌های اخیر، مسئولان پس از بازدید از این بخش وعده‎های زیادی را به اهالی محلی برای حل مشکل آب‌رسانی داده‌اند، اما همچنان عدم تأمین آب لوله‌کشی و کمبود آب شرب در این منطقه به قوت خود باقی است. در ادامه این مطلب درد دل یکی از اهالی غیزانیه را که به بی توجهی مسئولان محلی و متهم کردن مردم معترض است مشاهده خواهید کرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ما وهابی نیستیم، ما مقلد رهبری هستیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..