تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پاسخگویی به مشتریان سایپا ۲۴‌ساعته شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از سایپانیوز، بنابر این اطلاعیه، مرکز ارتباط با مشتریان گروه خودروسازی سایپا (CRM) تا اطلاع بعدی، به‌صورت ۲۴ساعته آماده پاسخ‌گویی به سوالات مشتریان در فرایند ثبت‌نام فروش فوق‌العاده است.

متقاضیان خرید محصولات سایپا می‌توانند جهت حل مشکلات و سوالات احتمالی در خصوص فرآیند طرح ثبت‌نام و احراز هویت، با شماره ۰۹۶۵۵۰ تماس بگیرند.

همچنین سامانه پرسش و پاسخ به سوالات از طریق سایت اینترنتی شرکت سایپا به نشانی www.saipacorp.com  برقرار است و مشتریان می‌توانند با ثبت سئوالات خود در سامانه مذکور، پاسخ‌های لازم را در کمترین زمان ممکن دریافت کنند.

۲۲۳۲۲۵




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پاسخگویی به مشتریان سایپا ۲۴‌ساعته شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..