تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نفتکش‌های ایرانی در مسیر برجام مقاومتی

این اقدام علاوه بر به چالش کشیدن تحریم های ظالمانه ایالات متحده آمریکا در راستای هژمونی طلبی این کشور بر نظام بین الملل از جهتی می تواند بیانگر عمق نگاه راهبردی جمهوری اسلامی ایران در شکستن تحریم های سازمان ملل در جریان توافق برجام باشد، چرا که ایران پیش از برجام بر اثر تحریم های تحمیلی سازمان ملل متحد، اجازه فعالیت های خاص بین المللی از جمله فعالیت آزادانه کشتیرانی را نداشت و قطعنامه 1929 عملا امکان چنین فعالیتی را برای ایران محدود می کرد اما در اثر برجام مقاومتی، این پیروزی با لغو قطعنامه های تحمیلی از جمله قطعنامه فوق و مقاومت حداکثری در برابر زیاده خواهی نظام سلطه حاصل شد و در مسیر برجام مقاومتی به زودی تحریم تسلیحاتی نیز برداشته خواهد شد و ایالات متحده بیش از گذشته در مسیر قیادت مطلق بر جهان در انزوا قرار خواهد گرفت.

تاکتیک هوشمندانه مقام معظم رهبری در پیشبرد و بقای بر برجام و دیپلماسی خردمندانه نظام، همگام با تقویت جریان مقاومت در منطقه باعث شد ورای شعارهای احساسی و مقطعی و جریانی، شاهد دستاوردهای مهمی در راستای صیانت حداکثری از منافع عمومی ملی باشیم.

امروزه برجام مقاومتی  به سند افتخارآفرین نظام جمهوری اسلامی ایران برای مقابله و مقاومت حداکثری در برابر زیاده خواهی های نظام سلطه تبدیل شده است و با استناد به این سند می توان هیمنه پوشالی دشمن را به چالش کشید.

310311




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نفتکش‌های ایرانی در مسیر برجام مقاومتی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..