تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قابلیت Fleets توئیتر آمار آزار‌های اینترنتی را کاهش داد

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت توئیتر در گزارش‌های اخیر خود اظهار داشت که یکی از قابلیت‌های اخیرش توانسته کاهش قابل توجه‌ای را بر روی آزار و اذیت‌های اینترنتی اعمال کند. نکته جالب آن‌جا است که قابلیت تأثیرگذار، ویژگی محدودسازی پاسخ به پست‌ها نیست و گزینه‌ای غیرقابل انتظار است.

قابلیت تأثیرگذار توئیتر شباهت زیادی با استوری‌های اینستاگرام دارد

بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی مسئولان توئیتر، ویژگی Fleets چند روز پیش یک به‌روزرسانی قدرتمند و گسترده دریافت کرد. این ویژگی که شباهت زیادی به استوری‌های اینستاگرام دارد از ماه مارس در حال بررسی در کشور برزیل است. حالا پس از حدود سه ماه، شرکت توئیتر قصد دارد تا قابلیت مذکور را در کشور ایتالیا نیز فعال سازد. با این حال مسئولان توئیتر همچنان تصمیم مشخصی برای آینده این قابلیت نگرفته‌اند و ماندگاری ویژگی Fleets به هیچ وجه تضمین نشده است. نکته جالب زمانی مشخص می‌شود که توئیتر اظهار دارد آزمایش‌های صورت گرفته بر روی قابلیت جدیدشان نشانگر ایجاد رفتاری سالم‌تر بین کاربران شده است.

قابلیت Fleets در توئیتر آمار آزار‌های اینترنتی را کاهش داد

مدیر این شرکت در برزیل اخیراً با انتشار متنی گفت: " ما پس از انتشار قابلیت Fleets شاهد کاهش میزان آزار‌های آنلاین بودیم و حالا تنها تعداد کمی از افراد گزارش‌های شکایت می‌فرستند". توئیتر از انتشار اطلاعات دقیق درباره ویژگی جدید و تاثیرات آن خودداری کرد، اما اگر ادعای این مجموعه حقیقت داشته باشد، توئیتر حالا به یک دستاورد ارزشمند رسیده است. پلتفرم توئیتر از زمان آغاز به کار خود درگیر آزار و اذیت‌های آنلاین بین کاربران بوده و هیچ‌وقت نتوانسته کنترل مناسبی بر روی آن‌ها داشته باشد.

با این حال همچنان نمی‌توان بر روی تأثیر نهایی قابلیت جدید نظر داد. از آن‌جایی که این ویژگی هنوز در کشور‌های زیادی منتشر نشده و همچنین تنها ۲۴ ساعت بر روی پلتفرم قرار دارد، می‌توان احتمال داد که علت کاهش گزارش‌ها عدم توانایی کاربران برای دسترسی به محتوای Fleets بعد از یک روز است. با توجه به تصمیم شرکت توئیتر در انتشار گسترده آیت قابلیت، به نظر می‌آید این مجموعه به اقدامات خود امیدوار است و تلاش دارد Fleets را در سطح جهانی آزمایش کند.

بیشتر بخوانید: استفاده Noghty Dog از قابلیت‌های توئیتر برای مقابله با لودهندگان داستان The Last of Us 2

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قابلیت Fleets توئیتر آمار آزار‌های اینترنتی را کاهش داد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..