تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«ورزشگاه» به شبکه پنج برمی‌گردد

پژمان ماندگاری تهیه کننده در گفت و گو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان،درباره برنامه «ورزشگاه» گفت: این برنامه بعد از پایان ماه مبارک رمضان، حوالی ساعت ۲۱:۳۰ روی آنتن شبکه پنج سیما می‌رود.

وی اضافه کرد: این برنامه پیش از این هر هفته شنبه شب‌  پخش می شدکه بعد از پایان ماه مبارک رمضان چهارشنبه هر هفته پخش می‌شود.

تهیه‌کننده این برنامه تلویزیونی خاطرنشان کرد: اولین برنامه ۷ خرداد ماه با اجرای حافظ کاظم‌زاده از شبکه ۵ سیما پخش می‌شود.

برنامه «ورزشگاه» هر هفته با بخش‌های مختلف مانند رصد تمام رویداد‌های مهم ورزشی کشور، بررسی پرونده هفته، دعوت از چهره‌های ورزشی کشور و... روی آنتن می‌رود.

«ورزشگاه» کاری از گروه اجتماعی شبکه پنج سیماست که چهارشنبه هر هفته ساعت ۲۱:۳۰ روی آنتن می‌رود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««ورزشگاه» به شبکه پنج برمی‌گردد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..