تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فناوری ضدعفونی با نور فرابنفش به درون خودروها می‌آید

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،خودروسازان همواره در تلاش هستند تا محصولات و تجهیزات به روزی را در اختیار مشتریان خود قرار دهند. شرایط جهانی و مباحث داغ همواره ایده‌ای را برای شرکت‌های مختلف فراهم می‌کند و حالا با شیوع ویروس کرونا به نظر می‌آید که ایده جدیدی به ذهن اتومبیل سازان رسیده است.

بر اساس گزارش‌های اخیر دنیای فناوری خودروسازان به دنبال راهی هستند که اتومبیل‌های خود را همواره ضدعفونی کنند و آن‌ها را از ویروس پاک سازند.

اطلاعات جدید از سیستم پاک‌سازی و ضدعفونی قسمت داخلی خودرو

ایده‌های اولیه برای ساخت سیستم پاک‌سازی خودروها از ماه مارس در چین به گوش مخاطبین رسید. شرکت جیلی که سرپرست ولوو نیز هست، در گزارش‌های اخیر خود از وجود سیستم تصفیه هوای خاص با تأییدیه N۹۵ خبر داد. پس از گذشت یک ماه، شرکت‌های دیگر نیز از وجود سیستم‌های ضدعفونی در خودروهای جدید خود گفتند. البته تمرکز این خودروها بیشتر بر روی پاک‌سازی شهری بود و از طریق اسپری کردن مواد ضدعفونی در خیابان به میکروب‌زدایی می‌پرداختند. با گسترش استفاده از سیستم‌های ضدعفونی، شرکت هیوندای در ماه می اعلام کرد که قصد دارد از لامپ‌های فرابنفش برای ضدعفونی اتومبیل‌هایش استفاده کند.

فناوری ضدعفونی با نور فرابنفش به درون خودروها می‌آید

در این هفته، شرکت‌های پژو، واکس‌هال و سیتروئن از وجود سرویس آنتی‌باکتری در محصولاتشان خبر دادند. با شیوع ویروس کرونا، حالا بیش از ۸۰ درصد خریداران اتومبیل اظهار داشتند که حاضرند برای برخورداری از فناوری ضدعفونی کننده هزینه‌های بیشتری پرداخت کنند. تعداد زیادی از افراد در نظرسنجی‌های اخیر اعلام کردند که آن‌ها از قرارگیری سرویس تصفیه هوا قدرتمند در اتومبیل‌ها حمایت می‌کنند. همچنین سخنگوی شرکت فیات در مصاحبه اخیر خود اظهار داشته که آن‌ها به دنبال راه‌های جدیدی برای اعمال فناوری روز بر روی خودروهایشان هستند.

بر اساس گفته وی، آن‌ها سعی دارند تجهیزات ساده و کارآمدی را برای ضدعفونی کردن قسمت داخلی خودرو فراهم سازند. این شرکت در ادامه از دسترسی به فناوری UV C خبر داد. این سرویس که همانند فناوری فرابنفش شرکت هیوندا عمل می‌کند، زمانی که مسافران خودرو را ترک می‌کنند، شروع به ضدعفونی سطوح داخلی کرده و به طور خودکار برای پاک‌سازی در آینده برنامه‌ریزی می‌کند. با توجه به تأثیر ویروس کرونا بر روی رفتار مردم، به نظر می‌آید که فناوری مورد نظر قابلیت کارآمدی برای آینده بازار خودروها باشد.

بیشتر بخوانید: بازی Half Life: Alyx VR با ۹۵۰۰۰ کاربر رکوردار عناوین واقعیت مجازی شد

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فناوری ضدعفونی با نور فرابنفش به درون خودروها می‌آید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..