تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مایکروسافت فعلا عناوین انحصاری خود را معرفی نخواهد کرد

مایکروسافت فعلا عناوین انحصاری خود را معرفی نخواهد کردبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت مایکروسافت هفته گذشته اعلام کرد که قرار است این هفته گیم پلی برخی از عناوین اجرای شده روی کنسول Xbox Series X را نمایش دهد و نام برخی از عناوینی که قرار است در زمان عرضه این کنسول وارد بازار شوند را نیز اعلام کند. این خبر برای بسیاری از افراد خوشحال کننده بود چرا که بسیاری از گیمر‌ها در انتظار معرفی بازی‌های ساخته شده برای نسل بعدی کنسول‌ها هستند و معرفی این عناوین می‌تواند یکی از برترین اخبار حوزه گیم برای آن‌ها باشد.

مراسم شرکت مایکروسافت قرار است در ۷ ماه می‌برگزار شود، اما طبق اعلام مایکروسافت این مراسم برای معرفی بازی‌های ساخته شده توسط شرکای تجاری جهانی مایکروسافت خواهد بود و توسعه‌دهندگان قراردادی با مایکروسافت در این مراسم به معرفی بازی‌های خود خواهند پرداخت. برای مثال در این مراسم قرار است تریلر یا گیم پلی جدیدی از بازی Assassin's Creed Valhalla نمایش داده شود و عنوان پرطرفدار انحصاری این کنسول یعنی Halo Infinite که توسط شرکت مایکروسافت ساخته شده است، وجود نخواهد داشت.

مایکروسافت فعلا عناوین انحصاری خود را معرفی نخواهد کرد

مدیر بازاریابی مایکروسافت نیز به تازگی اعلام کرده است که مایکروسافت در حال برنامه‌ریزی برای برگزاری یک مراسم جداگانه در رابطه با عناوین ساخته شده توسط استودیو‌های انحصاری مایکروسافت است و احتمالا این مراسم در فصل تابستان برگزار خواهد شد. برای برگزاری مراسم، مایکروسافت انتخاب‌های بسیار زیادی دارد و حتی می‌تواند بدون برگزاری مراسم و صرفا با اجرای کنفرانس در رویداد‌های تابستانی نظیر Geoff Keighley's به معرفی عناوین انحصاری ساخته شده خود بپردازد.

بیشتر بخوانید: عینک‌ حرارتی T1 ؛ جدیدترین اختراع دانشمندان برای مقابله با ویروس کرونا

شرکت مایکروسافت در حال حاضر ۱۵ استودیو سازنده بازی دارد که هنوز تعداد زیادی از آن‌ها خبر ساخت عنوان جدیدی برای کنسول ایکس باکس را اعلام نکرده‌اند و انتظار می‌رود در روز‌های آینده این استودیو‌ها نیز خبر ساخته شدن عنوان جدیدی برای کنسول شرکت مایکروسافت را منتشر کنند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مایکروسافت فعلا عناوین انحصاری خود را معرفی نخواهد کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..