تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ستاره تیم ملی به سپاهان پیوست/عکس

علی اصغر مجرد که در دو سال اخیر توسط کولاکوویچ به تیم ملی والیبال دعوت شد و در فینال لیگ ملت های والیبال هم چند بازی انجام داد، بعد از دو فصل حضور موفق در شهرداری ورامین این بار راهی اصفهان شد.

مدافع روی تور تیم ملی والیبال که در سال ٩٧ قهرمانی در لیگ ایران را با شهرداری ورامین تجربه کرد، در ٢٢ سالگی با مسئولان باشگاه سپاهان برای فصل پیش رو به توافق رسید.

مجرد با حضور در باشگاه سپاهان قرارداد خود را با این باشگاه امضا کرد و شاگرد رحمان محمدی راد در سال ٩٩ شد.

سپاهان پیش از این بازیکنانی همچون مهدی مرندی و کیاوش حیدری را جذب کرده بود و قرارداد چند بازیکن فصل قبل خود را هم تمدید کرده بود.

255 41




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ستاره تیم ملی به سپاهان پیوست/عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..