تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فرزند شهید احمدی روشن در حال مواسات همدلی

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از قوت گرفتن طرح همدلی مومنانه و کمک مردمی به نیازمندان و اهتمام شدید به آن در شرایط کنونی شیوع ویروس کرونا در کشور، به تازگی تصویری از علیرضا احمدی‌روشن فرزند شهید هسته‌ای مصطفی احمدی‌روشن در حال بسته‌بندی اقلام تهیه شده برای کمک به نیازمندان، در فضای مجازی منتشر شد.

شهید دانشمند احمدی‌روشن دانش‌آموخته رشته مهندسی پلیمر از دانشگاه صنعتی شریف و اصالتا همدانی بود که پس از تحصیل در این رشته، در سمت مدیر بخش بازرگانی تاسیسات هسته‌ای نطنز فعالیت کرد.

بیشتر بخوانید: #جواد_الله_کرم ؛ پیکر یار حسین ابن علی (ع) در راه است

او به دلیل جایگاه ویژه‌ای که در صنعت هسته‌ای کشور داشت، در روز ۲۱ دی ماه ۱۳۹۰ در تهران توسط موتورسواری که بمب مغناطیسی به خودروی او چسبانده بود، ترور شده و به فیض شهادت نائل آمد. او یک فرزند به نام علیرضا از خود به یادگار گذاشت.

در ادامه تصویر منتشر شده از فرزند شهید احمدی‌روشن را مشاهده می‌کنید:

فرزند شهید احمدی روشن در حال مواسات همدلی

فرزند شهید احمدی روشن در حال مواسات همدلی

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فرزند شهید احمدی روشن در حال مواسات همدلی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..