تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیشرفت معنوی انسان هر سال بیشتر می‌شود

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، امسال هرچند به دلیل وجود کرونا از بسیاری مراسم‌های جمعی ماه مبارک رمضان محروم بودیم اما همدلی‌های مؤمنانه در این ماه مبارک و حتی قبل و بعد از آن، نشان داد شرایط سخت در کشوری که فرهنگ و تمدن چندهزار‌ساله‌اش با دین مبین اسلام آمیخته است، نه تنها نمی‌تواند مردم را از وظایف دینی و انسانی دور کند بلکه آنان را در این راه، ثابت قدم نگه می‌دارد.

پس از پایان یک ماه میهمانی خدا و فرارسیدن عید سعید فطر، صفحه اینستاگرامی ریحانه، منتسب به دفتر حفظ و نشر  آثار مقام معظم رهبری، که در حوزه زنان، خانواده و سبک زندگی ایرانی اسلامی فعالیت می‌کند، با تبریک عید سعید فطر، پستی منتشر کرده و نوشته است:

" پیشرفت سال به سال
 عید فطر مبارک
‌ رهبر انقلاب: ️وقتی مقایسه می‌کنیم هر سال را با سال‌های قبل از آن، پیشرفت در معنویت و در کارهای نیک و اعمال مقرب انسان به خدای متعال را در میان مردم بیشتر می‌بینیم. ۹۵/۳/۲۵
ایران همدل
"

.

بیشتر بخوانید: دستخط معنادار حاج قاسم سلیمانی به مناسبت عید فطر

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیشرفت معنوی انسان هر سال بیشتر می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..