تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




متلک خواننده آمریکایی به ترامپ/ عکس

به گزارش نیوزویک، اسنوپ داگ، خواننده رپ به دنبال پیشنهاد رییس‌جمهور آمریکا مبنی بر امکان استفاده از ضدعفونی کننده برای درمان ویروس کرونا از طریق تزریق، تصویری از دونالد ترامپ را در حال نوشیدن یک ماده شوینده در اینستاگرام به اشتراک گذاشت.

ترامپ در جریان یک جلسه مطبوعاتی، عنوان کرده بود ممکن است از نور ماوراء بنفش یا تزریق یا خوردن ماده ضد عفونی کننده برای درمان بیماری کووید ۱۹ استفاده شود.

اسنوپ داگ هم مانند بسیاری از مردم به شدت به این نظریه درمان با شوینده شک و تردید دارد. در تصویری که او منتشر کرده، ترامپ را در حال سر کشیدن یک بطری غول آسای مواد شوینده نشان می‌دهد.

این خواننده به طعنه نوشت: «اول خودت نوش جان کن بعد رای دهندگانت، آن‌وقت اگر دیدم کارساز بود من هم می‌روم مایع شوینده را از زیر سینک ظرفشویی آشپزخانه‌ام در می‌آورم و سر می‌کشم.»

۵۷۵۷




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «متلک خواننده آمریکایی به ترامپ/ عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..