تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مقام سابق صهیونیست: حزب‌الله ما را از لبنان اخراج کرد

آیزنکوت که به مناسبت بیستمین سالگرد عقب‌نشینی رژیم صهیونیستی از لبنان  با روزنامه «اسرائیل هایوم» صحبت می‌کرد، گفت: «حزب‌الله لبنان توانست به اهداف راهبردی خود در مقابله با ارتش اسرائیل دست یابد و آن اخراج اسرائیل از لبنان از طریق جنگ‌های چریکی یا جنگ‌های فرسایشی با نیروهای نظامی ما بود.»

آیزنکوت اضافه کرد: «حزب‌الله از طریق یک سلسله عملیات نظامی پیچیده ارتش اسرائیل را آشفته کرده و باعث کشته شدن تعدادی از نظامیان ارتش اسرائیل شد و به همین دلیل مجبور به خروج از لبنان شدیم و این چیزی بود که حزب‌الله خواستار آن بود.»

 «ایهود باراک» نخست‌وزیر پیشین، وزیر جنگ اسبق و رئیس ستاد مشترک پیشین ارتش رژیم صهیونیستی نیز چند روز پیش در گفت‌وگویی با رادیو تل‌آویو به عقب‌نشینی این رژیم از لبنان اشاره کرد و گفت که تل‌آویو برای بهره‌برداری از اشغال لبنان برنامه‌ریزی کرده بود و قصد انتقال آوارگان فلسطینی از لبنان به اردن را داشته اما برنامه‌اش به دلیل سختی اجرا در واقعیت شکست خورده است.

وی در پاسخ به این سوال که چرا در زمانی که ریاست ستاد مشترک ارتش را بر عهده داشته در راستای حذف حزب‌الله عمل نکرده ، گفت: امکان حذف حزب‌الله وجود نداشت. حزب‌الله یک جنبش مقاومتی ریشه‌دار در داخل شهرهای لبنان با پوشش غیرنظامی است، شما هیچ راهی برای حذف آن بدون ورود عمیق به لبنان، صور و صیدا (جنوب لبنان) و ماندن در آنجا نداری. پیشتر این موضوع را امتحان کردیم اما موفق نشدیم. همانطور که نتوانستیم هسته‌های تروریستی در میان فلسطینی‌های ساکن کرانه باختری را کاملا از بین ببریم. از نظر من امکان عملیاتی برای حذف حزب‌الله وجود ندارد.

310311




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مقام سابق صهیونیست: حزب‌الله ما را از لبنان اخراج کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..