تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پست مدیرعامل شرکت مخابرات به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سوم خردادماه یادآور آزادسازی خرمشهر به دست غیورمردان ایرانی از چنگال رژیم بعثی عراق بوده و خاطره شهید محمد جهان‌آرا را برای مردم زنده می‌کند. در این روز چهره‌های مختلف فرهنگی، هنری، ورزشی و سیاسی برای گرامی‌داشت سالروز فتح خرمشهر، مطالبی را در فضای مجازی منتشر کردند.

سید مجید صدری مدیرعامل شرکت مخابرات ایران ویدئویی از دوران دفاع مقدس را در صفحه اینستاگرامی‌اش منتشر کرد و سالروز آزادسازی خرمشهر از چنگال بعثی‌های عراق را تبریک گفت.

بیشتر بخوانید: توئیت وزیر آموزش و پرورش به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر

در ادامه متن و پست منتشر شده توسط صدری را مشاهده می‌کنید:

"جهان‌آرا، تبسم می‌کند در غربت تصویر
زمین، فتحی مبین را چشم در راه است
یاد و خاطره سوم خرداد، پایمردی مردان رشید میهن
و معجزه سرخ در شهر پیکرسوخته،
فتح خرّمشهرِ خرّم گرامی و جاودان باد. "

پست مدیرعامل شرکت مخابرات به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر در اینستاگرام

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پست مدیرعامل شرکت مخابرات به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..