تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جزئیات مراسم افتتاحیه مجلس یازدهم/قرائت پیام امام خامنه‌ای توسط حجت‌الاسلام محمدی‌گلپایگانی

اسدالله عباسی سخنگوی هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی  با اشاره به جزئیاتی از برگزاری مراسم افتتاحیه یازدهمین دوره مجلس، گفت: این مراسم در روز چهارشنبه(7 خرداد 99) در صحن پارلمان برگزار می‌شود.

وی افزود: قرار است در این مراسم که از ساعت هشت صبح روز چهارشنبه هفتم خرداد برگزار می‌شود، هیئت‌رئیسه سنی مجلس تشکیل شود.

سخنگوی هیئت‌رئیسه مجلس اضافه کرد: همچنین قرار است پس از تحویل ریاست سنی مجلس به حجت‌الاسلام سیدرضا تقوی، پیام مقام معظم رهبری توسط حجت‌الاسلام محمدی‌گلپایگانی نیز قرائت شود.

27215




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جزئیات مراسم افتتاحیه مجلس یازدهم/قرائت پیام امام خامنه‌ای توسط حجت‌الاسلام محمدی‌گلپایگانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..