تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شوخی شوخی، با ماجرای نیمروز هم شوخی؟

واکنش سید محمود رضوی به شوخی با فیلم ماجرای نیمروز؛

واکنش سید محمود رضوی به شوخی با فیلم ماجرای نیمروزبه گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به تازگی ویدئویی با صداگذاری طنز از بخشی از فیلم ماجرای نیمروز در فضای مجازی منتشر شده است که موضوع این ویدئو به روز آخر ماه مبارک رمضان مربوط می‌شود. پس از پخش شدن این ویدئو در فضای مجازی، سید محمود رضوی، تهیه کننده فیلم ماجرای نیمروز، این ویدئو را در صفحه اینستاگرامی خود منتشر کرد؛ متن پست وی به این شرح است:

"سلام علیکم، شوخی شوخی، با ماجرای نیمروز هم شوخی؟!!! حالا چون ماه رمضونه و کروناست عیب نداره ! این دفعه را ببینید! اسمشو گذاشتن ماجرای آخرین روز.

حالا این دوبله بهانه ای شد تا در این افطارها و سحرهای آخر از خدا بخواهیم ، ما بر خوبانش ببخشد".

واکنش سید محمود رضوی به شوخی با فیلم ماجرای نیمروز

در ادامه ویدئو منتشر شده از سوی سید محمود رضوی را مشاهده کنید:

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شوخی شوخی، با ماجرای نیمروز هم شوخی؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..