تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تبعیض آشکار شبکه سه بین عادل و میثاقی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در چند ماه اخیر و با وجود تعطیلی مسابقات لیگ برتر پخش برنامه فوتبال برتر از شبکه سه قطع نشده و حتی در برخی از روزهای هفته هم این برنامه درباره موضوعات مختلف روی آنتن رفته است؛ اتفاقی که ما یاد زمانی می‌اندازد که شبکه سه به خصوص این اواخر به بهانه پخش مسابقات کم اهمیت هم برنامه نود را لغو می‌کرد و بعضی اوقات هم فردوسی‌پور برای گرفتن زمان بیشتر کارش به التماس می‌کشید! این مقایسه بیش از هر چیز نشان می‌دهد مسئولین شبکه سه چقدر برای موفقیت برنامه میثاقی در تلاش هستند و می‌خواهند هرطور که شده این برنامه جای نود و عادل را پر کند.

255 41




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تبعیض آشکار شبکه سه بین عادل و میثاقی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..