تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Duolingo: Learn Languages 4.62.1 - بهترین برنامه آموزش زبان

دانلود Duolingo: Learn Languages 4.62.1 - بهترین برنامه آموزش زبانبه گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، آموزش زبان‌های زنده دنیا یکی از کارهای حیاتی برای موفقیت انسان‌ها است، امروزه با اضافه شدن شبکه‌های مجازی و اینترنت، به راحتی تمامی مردم دنیا می‌توانند با یکدیگر ارتباط برقرار کنند و از طرفی منابع علمی و اطلاعاتی بسیار زیادی به زبان‌های دیگر بر روی بستر اینترنت محیا است که در صورت ندانستن آن زبان، از این اطلاعات گسترده محروم خواهید بود.

همچنین در دنیا کسب‌و‌کار و تجارت نیز ارتباط با شرکت‌های بین‌المللی یا گروه‌های تجاری کشرهای دیگر منوط به ارتباط صحیح با دانستن زبان مورد نظر است. به طور تقریبی زبان‌های خارجی در تمامی بخش‌های زندگی انسان می‌توانند تاثیر مثبتی بگذارند، ارتباط با دیگران، مسافرت، آموزش‌های علمی، حجم گسترده اطلاعات در تمامی زمینه‌ها، گسترش کسب‌وکار و پیدا کردن دوست خارجی تماما به دانستن زبان‌های روز دنیا وابسته است، به همین جهت شرکت‌های زیادی برنامه‌های موبایل آموزش زبان برای اندروید یا iOS تولید کرده‌اند.

نرم‌افزار Duolingo: Learn Languages به طور قطع یکی از بهترین، کامل‌ترین و محبوب‌ترین برنامه‌ها در همین حوزه است که کاربران بسیاری در سراسر جهان دارد. در این برنامه باید به دو زبان پایه انگلیسی یا عربی مسلط باشید تا بتوانید از آموزش دیگر زبان‌های روز دنیا بهره ببرید. تیم Duolingo در این برنامه آموزش زبان‌های اسپانیایی، فرانسوی، آلمانی، هلندی، ایرلندی، دانمارکی، سوئدی، اوکراینی، لهستانی، یونانی، مجارستانی، نروژی، عبری، ولزی، رومانیایی و بسیاری از زبان‌های دیگر را به صورت رایگان در دسترس قرار داده‌‌اند.

علاوه بر پشتیبانی از اکثر زبان‌های زنده دنیا، دیگر عامل موفقیت برنامه Duolingo را می‌توان متد‌ها و روش‌های خوب و سرگرم‌کننده برای آموزش زبان نامید، در این برنامه حس بودن در کلاس درس به کاربر منتقل نمی‌شود و با رابط کاربری جذاب، گزینه‌های متنوع و حتی بازی، زبان مورد نظر آموزش داده می‌شود. این برنامه بیش از ۳۰۰ میلیون کاربر در دنیا دارد و برای هر دو سیستم‌عامل اندروید و iOS تولید شده است. Duolingo در سال ۲۰۱۳ و ۲۰۱۴ بهترین برنامه آموزشی شناخته شد و بسیاری از کارشناسان و رسانه‌های خبری دنیا، این برنامه را مورد ستایش قرار داده‌اند. براساس ادعا تیم توسعه دهنده، ۳۴ ساعت آموزشی در Duolingo با تحصیل در یک نیمسال آموزشی در دانشگاه برابری می‌کند.

دانلود Duolingo: Learn Languages 4.16.2 - بهترین برنامه آموزش زبان برای اندروید

برخی از ویژگی‌ها و امکانات برنامه  Duolingo: Learn Languages : پشتیبانی از اکثر زبان‌های زنده دنیا آموزش همراه با بازی و سرگرمی آموزش قدم به قدم و مرحله‌ای برای درک کامل زبان راه‌های تشویق کاربران برای ادامه آموزش زبان محیط جذاب و متنوع مشاهد روند پیشرفت و یادگیری

برنامه Duolingo: Learn Languages تا کنون امتیاز عالی ۴.۷ از ۵.۰ را از کاربران گوگل پلی استور دریافت کرده است.

تصاویری از محیط نرم افزار Duolingo: Learn Languages: دانلود Duolingo: Learn Languages 4.16.2 - بهترین برنامه آموزش زبان برای اندروید دانلود Duolingo: Learn Languages 4.16.2 - بهترین برنامه آموزش زبان برای اندروید دانلود Duolingo: Learn Languages 4.16.2 - بهترین برنامه آموزش زبان برای اندروید دانلود Duolingo: Learn Languages 4.16.2 - بهترین برنامه آموزش زبان برای اندروید دانلود Duolingo: Learn Languages 4.16.2 - بهترین برنامه آموزش زبان برای اندروید دانلود Duolingo: Learn Languages 4.16.2 - بهترین برنامه آموزش زبان برای اندروید

 • دانلود و مشخصات فایل


      دانلود برای آی او اس   دانلود برای اندروید

حجم: 17 مگابايت

نسخه: 4.62.1

نوع فایل: apk برای آندروید
اندروید مورد نیاز : 4.4 و بالاتر
 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Duolingo: Learn Languages 4.62.1 - بهترین برنامه آموزش زبان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..