تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Notific Pro 8.1.0 – نمایش اطلاعیه روی قفل صفحه

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، نرم‌افزار Notific Pro برنامه‌ای جذاب و کاربردی در زمینه نمایش اعلان‌ها و پیام‌های دریافتی دستگاه روی صفحه قفل است. این برنامه توسط Anand Bibek برای اندروید توسعه یافته است.

این برنامه می‌تواند یکی از اساسی‌ترین مشکلات برنامه‌های قفل نمایشگر را، که سیستم اطلاع رسانی آن‌ها است، رفع کند. صفحه نمایش در بسیاری از موارد غیر فعال بوده و یا به صورت درستی عمل نمی‌کند در نتیجه اعلان‌ها به صورت کامل نمایش داده نمی‌شوند. شما با نصب این برنامه می‌توانید از این مشکل جلوگیری کنید.

EssentialPIM

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Notific Pro اندروید:

پشتیبانی از سه تم مختلف و منحصر به فرد نداشتن هیچ گونه اتصالی به اینترنت برای محافظت از حریم شخصی کاربران روشن شدن صفحه نمایش در صورت دریافت اطلاعیه‌ها دارای حالت خصوصی برای نشان ندادن محتوای اطلاعیه‌های دریافتی حجم بسیار پایین و مصرف کم باتری نسبت به برنامه‌های مشابه قابلیت اجرای مستقیم اطلاعیه‌ها تنها با لمس آن‌ها کشیدن و رها کردن برای نمایش ندادن دوباره اعلان‌ها قابلیت ایجاد بلک لیست برای جلوگیری از نمایش اطلاعیه برخی از برنامه‌ها

تصاویری از  محیط برنامه

 

EssentialPIM  EssentialPIM  EssentialPIM 

 • دانلود و مشخصات فایل


دانلود برای اندروید

حجم: 2 مگابايت

نسخه: 5.712

نوع فایل: apk برای آندروید
اندروید مورد نیاز : 4.0.3 و بالاتر

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Notific Pro 8.1.0 – نمایش اطلاعیه روی قفل صفحه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..