تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ببینید | جدیدترین حرکت ستایش رسول خادم و پرویز پرستویی در خانه آخرین قربانی خردسال مین‌/ به نام پدر این‌بار در اهواز

ببینید | جدیدترین حرکت ستایش رسول خادم و پرویز پرستویی در خانه آخرین قربانی خردسال مین‌/ به نام پدر این‌بار در اهواز

مهدی شایعی فرزند همه ی ماست. پسر بچه ای در یکی از روستاهای چسبیده به اهواز، پسری که در ایام عید نوروز و قبل از سیزدهم فروردین ١٣٩٩ پای راستش را از مچ بر روی مین جا گذاشت، تلخ است اندیشیدن به مهدی، هشت سال دفاع مقدس تمام شده، سالهای سال است، دقیقا از ٢٧ تیر ١٣٦٧، اما برای مهدی ١١ ساله جنگ از فروردین همین سال آغاز شده، زمانی که او نزدیک ٣٢ سال بعد از پایان جنگ تحمیلی عراقی ها پایش را روی مینی به قدمت تاریخ جا می گذارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ببینید | جدیدترین حرکت ستایش رسول خادم و پرویز پرستویی در خانه آخرین قربانی خردسال مین‌/ به نام پدر این‌بار در اهواز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..