تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود mAbook Audiobook Player 1.0.6.5 – برنامه‌ای کامل برای پخش کتاب‌های صوتی

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ خواندن کتاب یکی از بهترین سرگرمی‌هایی است که هر انسانی می‌تواند انجام دهد اما متاسفانه کمتر کسی آن را انجام می‌دهد. در دنیایی که گوشی‌های هوشمند همه لحظه‌های زندگی یک انسان را تسخیر کرده‌اند، کتاب جایی ندارد. اما می‌‌توان با استفاده از همین گوشی‌های هوشمند نیز کتاب خواند.

برای این کار کافیست از کتاب‌های صوتی استفاده کنید تا در لحظه بتوانید به کتاب مورد علاقه خود گوش دهید و این گونه سرانه مطالعه شما افزایش پیدا کند. برنامه‌های مختلفی در این زمینه ساخته شده اند که  mAbook Audiobook Player یکی از بهترین‌های آن‌ها است.

در این نرم‌افزار می‌توانید با سرعت دلخواه فایل کتاب صوتی مورد نظرتان را اجرا کنید و حتی برای آن تایمر خواب تنظیم کنید. توسعه دهندگان این برنامه به کاربران خود کمک می‌کنند حتی بتوانند به راحتی با استفاده از ویجت‌های مخصوص برنامه به بخش‌های مختلف دسترسی داشته باشند.

دانلود زاپیا Zapya 5.8.7 برنامه ارسال فایل با سرعت بالا

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه mAbook Audiobook Player اندروید:

دارای لایبرری بر اساس فولدر کنترل سرعت پخش فایل‌ها تایمر خواب قابلیت بوکمارک کردن دارای اکولایزر برای تنظیم دلخواه کیفیت صدا دارای انواع ویجت برای دسترسی سریع در هوم اسکرین تم‌های روشن و تاریک rewind خودکار بسته به میزان زمان مکث (با قابلیت تنظیم) دانلود کاور کتاب‌ها از اینترنت skip/rewind بلند و کوتاه (با قابلیت تنظیم) نگهداری تاریخچه پخش فایل امکان انتخاب فصلی لیست کاراکترها ارائه آمار گوش کردن به کتاب‌ها بدون تبلیغات پشتیبانی از انواع فرمت‌ها: mp3, ogg, m4a, m4b, mp4, 3gp, aac, flac, awb, opus

تصاویری از  محیط برنامه

 
دانلود Zapya برای اندروید و ios / معروفترین نرم افزار انتقال سریع فایل دانلود Zapya برای اندروید و ios / معروفترین نرم افزار انتقال سریع فایل دانلود Zapya برای اندروید و ios / معروفترین نرم افزار انتقال سریع فایل

 • دانلود و مشخصات فایل


دانلود برای اندروید    

حجم: 2 مگابایت

نسخه: 1.0.6.5

نوع فایل: apk برای اندروید
اندروید مورد نیاز : 5 و بالاتر



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود mAbook Audiobook Player 1.0.6.5 – برنامه‌ای کامل برای پخش کتاب‌های صوتی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..