تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سازمان محیط‌زیست: کلینیک و مرکز قرنطینه حیات وحش پردیسان تعطیل نشده است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از سازمان حفاظت محیط‌زیست، با توجه به اخبار منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر تعطیلی کلینیک حیات وحش پردیسان، کلینیک تخصصی حیات وحش جز و لاینفک دفتر مدیریت و بیماری های حیات وحش بوده و با حضور دامپزشکان دفتر به فعالیت خود ادامه خواهد داد.  

براساس این گزارش،  با توجه به اینکه سازمان حفاظت محیط زیست وظیفه باغ وحش داری ندارد بخشی از این مرکز که گونه های حیات وحش به مدت طولانی در آن  نگهداری می شد تعطیل می شود.  

این گزارش می افزاید: گونه های قابل رها سازی با هماهنگی استان ها رهاسازی شده و گونه هایی که امکان رها سازی آنها میسر نبود به مراکز نگهداری و یا وحش ها واگذار می شود.

۲۳۵۲۳۱




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سازمان محیط‌زیست: کلینیک و مرکز قرنطینه حیات وحش پردیسان تعطیل نشده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..