تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روحانی: کار در پارس جنوبی تمام شده است

به گزارش خبرآملاین، حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور صبح امروز پس از افتتاح پروژه‌های بزرگ صنعتی و عمرانی کشور شامل پروژه‌های بخش آب و کشاورزی استان سیستان و بلوچستان و آغاز عملیات نصب سکو و توسعه فاز ۱۱ پارس جنوبی که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، بیان داشت: استان سیستان و بلوچستان برای ما بسیار مهم است و دولت یازدهم و دوازدهم طرح های زیادی در این استان داشته است.

وی ادامه داد: در سیستان و بلوچستان احیای معادن، بندر چابهار، طرح‌های گازی و همین طرح ۴۶ هزار هکتاری برای ما مهم است. معروف است که سیستان و بلوچستان پیشانی امنیت ما است که حرف درستی است. یکی از مسائل مهم سیستان و بلوچستان، این است که کریدور جنوب به شمال کشور است.

اهم اظهاراتی را در ادامه به نقل از فارس بخوانید؛

*{با اشاره به بندر اقیانوسی چابهار}: خیلی دوست دارم در این دولت راه‌اهن چابهار به زاهدان حداقل تا ایرانشهر افتتاح شود. مردم برای امنیت  سیستان و بلوچستان خیلی تلاش کردند و در دولت‌های یازدهم و دوازدهم امنیت خوبی ایجاد شد و وحدت شیعه سنی برای ما مهم است. من از همه علمای شیعه و سنتی بخاطر وحدت و برادری در این استان تشکر می‌کنم.

*{ با اشاره به آغاز عملیات نصب سکو و توسعه فاز ۱۱ پارس جنوبی در بوشهر}: پارس جنوبی برای ما مهم بود، یک مخزن بزرگ بود که کشور همسایه ما قطر از آن استفاده می‌کرد و طرح های آن از زمان آقای خاتمی شروع و در زمان آقای احمدی نژاد ادامه یافت. ده فاز در مجموع در پارس جنوبی افتتاح شد و خیلی خوشحالم در دولت یازدهم و دوازدهم ۱۷ فاز تکمیل شد و باید بگوییم در  پارس جنوبی کار تمام شده و فقط فاز ۱۱ باقی مانده است.

* ما در فاز ۱۱ یک مقداری معطل شدیم تا با حضور شرکت‌های خارجی اینکار انجام شود و دلیل آن هم طرح فشارافزایی در چاه‌ها بود و اینکه با شرکت‌های  فرانسوی و چینی راحت‌تر به آن می‌رسیدیم اما آنها رفتند.

* ما باید در چاه‌های گازمان حفظ فشار کنیم، فشار افزایی جزو طرح‌های مهمی است که باید دنبال کنیم.

ادامه دارد...

۲۷۲۱۵




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روحانی: کار در پارس جنوبی تمام شده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..