تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ساعت هوشمند ۷۰ دلاری امیزفیت Ares معرفی شد

همانطور که انتظار می‌رفت هوآمی، یکی از زیرشاخه‌های شیائومی و مالک برند امیزفیت، سرانجام از ساعت هوشمند جدیدی پرده‌برداری کرد که قیمتی مناسب دارد و برخی ویژگی‌های عالی را ارائه می‌دهد. امیزفیت اریس (Amazfit Ares) مخصوص کسانی است که دوست دارند ساعت هوشمند خود را هنگامی که در بیرون از خانه هستند همواره به دست بسته باشند. امیزفیت اریس که تا حد زیادی به مدل T-Rex شباهت دارد در تقریبا تمامی جوانب عملکردی بهتر نسبت‌به مدل پیشین خود برجای می‌گذارد. 

امیزفیت اریس ساعتی هوشمند با بدنه‌ی بسیار مقاوم است که ۷۰ حالت متنوع برای رهگیری فعالیت‌های ورزشی کاربر ارائه می‌دهد و مجموعه‌ای از حسگرها دارد. بدین ترتیب می‌توان از ساعت جدید امیزفیت به‌عنوان محصولی عالی برای کسانی که به‌طور جدی به فعالیت ورزشی می‌پردازند، یاد کرد. در فهرست حالت‌های ورزشی ارائه‌شده توسط این ساعت در کنار دویدن، دوچرخه‌سواری‌کردن و شنا مواردی دیگر نظیر رقص‌هایی مثل زومبا هم دیده می‌شود. 

امیزفیت نشان داده است که به‌طور معمول برای تولید محصولاتش به یک زبان طراحی اتکا نمی‌کند و ساعت‌ها و دست‌بندهایش را با طراحی‌های متنوع در دسترس قرار می‌دهد تا بتواند سلایق مختلف را پوشش دهد. ساعت اریس هم از این قاعده پیروی می‌کند. این ساعت که ظاهری هشت‌ضلعی دارد به سه دکمه‌ی فیزیکی مجهز شده است و حسی شبیه‌به ساعت‌های قدیمی کاسیو به‌ کاربر منتقل می‌کند.

امیزفیت اریس / Amazfit Ares

صفحه‌نمایش به‌کاررفته در امیزفیت اریس اندازه‌ای معادل ۱/۲۸ اینچ دارد و محتوای بصری را با وضوح ۱۷۶ در ۱۷۶ پیکسل به‌نمایش می‌گذارد. از این صفحه‌نمایش با شیشه‌ی گوریلا گلس ۳ محافظت می‌شود. فرم کلی صفحه‌نمایش از بدنه‌ی ساعت پیروی می‌کند و گوشه‌های آن بریدگی دارد. ساعت جدید سری امیزفیت از پلی‌کربنات ساخته‌شده است و بندی سیلیکونی دارد که قابل‌تعویض نیست. در امیزفیت اریس از حسگر اپتیکال پایش ضربان قلب Biotracker PPG استفاده شده است که انتظار حضور آن را داشتیم. این ساعت همچنین توانایی پایش خواب کاربر را دارد. به‌علاوه ساعت موردبحث ازلحاظ تحلیل فعالیت‌های ورزشی کاربر، عملکردی بهتر از مدل T-Rex از خود برجای می‌گذارد.

امیزفیت اریس نوعی سیستم امتیازدهی ویژه به فعالیت‌های ورزشی دارد که به فعالیت‌های کاربر در طول هفته امتیازی خاص اعطا می‌کند. این قابلیت باعث می‌شود کاربر برای انجام فعالیت بدنی بیشتر، ترغیب شود. به‌علاوه به‌لطف همکاری تجاری بین امیزفیت با فرست‌بیت، این شرکت امکان پایش حداکثر اکسیژن مصرفی (VO2 Max) را در ساعت اریس فراهم می‌کند. الگوریتم‌های شرکت فرست‌بیت باعث بهبود قابلیت‌هایی نظیر Recovery Time و Training Load و Training Effect می‌شوند. سه قابلیت موردبحث برای کسانی که دارنده‌ی ساعت‌های گارمین نظیر Forerunner 645 یا Fenix 6 هستند، آشنا خواهند بود. امکان جفت‌کردن امیزفیت اریس با گوشی‌هایی که مجهزبه اندروید ۵ و نسخه‌های جدید یا iOS 10 و نسخه‌های جدیدتر باشند، وجود دارد. 

ساعت امیزفیت اریس ۴۸ گرم وزن دارد و تا عمق ۵۰ متری دربرابر نفوذ آب مقاوم است. این استاندارد مقاومت در برابر آب به‌طور معمول در بین ساعت‌های اسپرت دیده می‌شود و حضور آن در ساعت هوشمند امیزفیت،‌ اتفاقی بسیار مثبت است. اریس همچون بسیاری از ساعت‌های سری امیزفیت می‌تواند با یک بار شارژ تا ۱۴ روز دوام بیاورد. باتری به‌کاررفته در ساعت دارای ظرفیت ۲۰۰ میلی‌آمپرساعت است که در عرض دو ساعت به‌طور کامل شارژ‌ می‌شود و درصورتی که بلوتوث و حسگر ضربان قلب را به‌طور کامل خاموش و از اریس صرفا به‌عنوان ساعت استفاده کنید تا ۹۰ روز شارژدهی می‌کند.

امیزفیت اریس / Amazfit Ares

درضمن ساعت جدید امیزفیت می‌تواند درصورت روشن‌بودن GPS تا ۲۳ ساعت به‌طور مداوم کار کند. این عمر باتری عالی باعث می‌شود امیزفیت اریس گزینه‌ای درخورتوجه برای علاقه‌مندان به دویدن در خارج از خانه باشد. عدد یادشده نشان می‌دهد اریس می‌تواند ازلحاظ عمر باتری در حد و اندازه‌ی ساعت‌های گارمین ظاهر شود. همچنین اریس ازلحاظ عمر باتری عملکردی بسیار بهتر نسبت‌به اپل واچ و حتی فیت‌بیت ورسا ۲ دارد.

امیزفیت امروزه تنوع بالایی از گجت‌های پوشیدنی را در بازار عرضه می‌کند. شمار گجت‌های پوشیدنی این شرکت به‌حدی بالا است که گاهی اوقات نمی‌توان آن‌ها را از یک‌دیگر تشخیص داد. از این حیث می‌توان امیزفیت را سامسونگِ  دنیای گجت‌های پوشیدنی خطاب کرد. امیزفیت اریس از لحاظ ظاهری جذاب‌تر از امیزفیت T-Rex به‌نظر می‌رسد و قیمت پایین‌تری نسبت‌به آن دارد. بر اساس اطلاعات رسمی، ساعت اریس با قیمت ۴۹۹ یوآن (معادل ۷۰ دلار) در رنگ‌های مشکی و سبز در تاریخ ۱ ژوئن ۲۰۲۰ (۱۲ خرداد ۱۳۹۹) روانه‌ی بازار می‌شود. این یعنی ساعت موردبحث به‌هنگام عرضه‌ی رسمی در بازارهای خارج از چین به‌طور قطع زیر ۱۰۰ دلار قیمت خواهد داشت. 

شما کاربران زومیت چه دیدگاهی درمورد امیزفیت اریس دارید؟




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ساعت هوشمند ۷۰ دلاری امیزفیت Ares معرفی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..