تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




‌بی‌توجهی ‌شهروندان به ‌خطر شیوع کرونا در استان گلستان؛ دو شهر « سفید» امروز « زرد» شد

به گزارش خبرآنلاین از گرگان، ظهر امروز ستاد استانی مقابله با کرونا در گلستان تشکیل جلسه داد و در آن آخرین وضعیت کرونا در شهرستان‌های استان اعلام شد.

براساس اعلام ستاد استانی مقابله با کرونا در پی بی‌توجهی برخی از شهروندان به خطرات کرونا، دو شهرستان رامیان و گمیشان که در هفته‌های گذشته به وضعیت سفید رسیده بودند، دوباره شاهد شیوع بیماری بوده و وضعیت در این شهرستان‌ها « زرد» شد.

برهمین اساس شهرستان‌های گالیکش و مراوه تپه در وضعیت سفید قرار دارند و شهرستان‌های گرگان، گنبدکاووس، علی آباد کتول، آق قلا، رامیان، کردکوی، کلاله، بندرگز، بندرترکمن، گمیشان، مینودشت و آزادشهر در وضعیت زرد هستند.

48




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «‌بی‌توجهی ‌شهروندان به ‌خطر شیوع کرونا در استان گلستان؛ دو شهر « سفید» امروز « زرد» شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..