تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




 پیام چهره‌های محبوب ورزشی خطاب به پزشکان و پرستاران

چهره‌های ورزشی همچون خداداد عزیزی، محمدحسین کنعانی زادگان، یوسف کرمی، سیدحسین حسینی، سارا بهمنیار، پیمان حسینی و صادق گودرزی با ارسال پیام های جدا گانه از کادر پزشکی و پرستاران تشکر کردند.

سیدحسین حسینی (دروازه بان استقلال):خواستم تشکری داشته باشم از کادر درمانی که در این مدت خیلی زحمت کشیدند و جان خیلی از مردم را نجات دادند. امیدوارم هر چه زودتر این بیماری ریشه کن شود. 

یوسف کرمی (قهرمان سابق تکواندو جهان):وظیفه خودم دانستم که از زحمات پزشکان و پرستاران و تمام عزیزانی که برای مبارزه با بیماری کرونا تلاش و به مردم خدمت می‌کنند، تشکر صمیمانه داشته باشم. امیدوارم که تن‌شان سالم باشد و بدانند که ما  مردم ایران همیشه به یادشان هستیم.

صادق گودرزی (نایب قهرمان کشتی آزاد- المپیک لندن):باید تشکر و قدردانی ویژه‌ای داشته باشم از پزشکان، پرستاران و کادر درمانی بیمارستان‌های مختلف. به‌دلیل اینکه در این روزهای سخت کرونایی در کنار مردم هستند و از جان و دل خود مایه می‌گذارند.

پیمان حسینی (دروازه بان تیم ملی فوتبال ساحلی):کرونا درس بزرگی برای همه ایران بود و نشان داد که انسان‌ها چقدر به هم نیاز دارند. امیدوارم در کنار هم با بهتر شدن شرایط روزهای شادی داشته باشیم.

سارا بهمنیار (عضو تیم ملی کاراته بانوان): به نوبه خودم تشکر می‌کنم از تمامی پزشکان و پرستارانی که در ماه‌های اخیر، شب و روز برای مهار ویروس کرونا و درمان افراد مبتلا شده، تلاش می‌کنند. آرزوی بهبودی و تندرستی دارم برای همه مردم ایران بخصوص گیلانی‌های عزیز.

خداداد عزیزی (بازیکن سابق تیم ملی فوتبال): سلام عرض می‌کنم خدمت پزشکان و پرستارانی که چند ماه است گرفتار کرونا هستند و با همه وجودشان خدمت می‌کنند. گرچه همچنان در معرض خطر هستند اما فکر می‌کنم که تا حدودی فراموش شده‌اند. 

محمدحسین کنعانی زادگان (مدافع پرسپولیس و تیم ملی فوتبال): جا دارد از زحمات تمام دکترها و پرستاران که واقعاً با جان خودشان بازی می‌کنند، تشکر کنم. از هموطنان عزیز هم می‌خواهم نکات بهداشتی را رعایت کنند.

256 251




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر « پیام چهره‌های محبوب ورزشی خطاب به پزشکان و پرستاران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..