تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




با استاداپ سبک جدیدی از آموزش خانوادگی را تجربه کنید

یکی از بهترین کارها برای این روزها یادگیری مهارت‌ها و شنیدن کتاب‌هایی است که به ما کمک می‌کنند تا خیلی زود موفقیت‌های بهتری کسب کنیم. اما با وجود محدودیت‌های اقتصادی و تردد، سؤال این است چگونه؟

ما در استاد اپ با همکاری مراکز آموزشی و اساتید برجسته سعی کردیم با استفاده از روش اشتراک کم هزینه، ۸۰۰ دوره آموزشی و کتاب صوتی با کیفیت را در ۲۸ دسته مختلف در بستر آموزش مجازی ارائه دهیم. این محتوای آموزشی در زمینه‌های مدیریت و کسب‌و‌کار، کامپیوتر، ورزش، موسیقی، زبان خارجی، کتاب‌های صوتی، روانشناسی و خانواده، ستاره‌شناسی، علوم پایه، رباتیک و ... هستند.

اکنون شما می‌توانید همراه‌با خانواده (به‌صورت غیرهمزمان) به سریع‌ترین و کم‌هزینه‌ترین روش، کنترل اوضاع را به دست بگیرید. در تمام این دوران سخت، تیم استاد اپ کار می‌کنند تا شما به آموزش مؤثر و باکیفیت دسترسی داشته باشید.

شما می‌توانید با نصب اپلیکیشن و اشتراک ناچیز ماهانه ۲۹ هزار تومان به‌صورت نامحدود به تمامی ۸۰۰ دوره آموزشی و کتاب‌های صوتی دسترسی پیدا کنید. البته بدون اشتراک هم بخش‌های زیادی برای شما باز خواهند بود. سایر اعضای خانواده هم می‌توانند به‌صورت غیرهمزمان از یک اشتراک استفاده کنند.

پیشنهاد ویژه: اگر تا پایان هفته استاد اپ خود را فعال کنید، می‌توانید برای ۲ دوره مجازی (جز MBA) به‌رایگان گواهینامه دیجیتال بگیرید.

نصب نسخه اندرویدی و مشاهده دروس، رایگان است، پس کلیک کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «با استاداپ سبک جدیدی از آموزش خانوادگی را تجربه کنید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..