تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استاندار زنجان: رفع مشکلات و دغدغه رسانه‌ها جدی گرفته شود

فتح الله حقیقی شامگاه یکشنبه در جلسه رسیدگی به مشکلات صنفی مطبوعات افزود: رسانه‌ها مهمترین حامی اقدامات و عملکرد دولت و مدیران هستند و اگر انتقادی صورت می گیرد برای بهبود عملکردها است که البته نوع انتقاد نیز باید سازنده و به دور از تخریب و شیطنت های جناحی و سیاسی باشد.

وی مهمترین خواسته رسانه ها را رعایت عدالت عنوان کرد و یادآورشد: این عدالت حتی در چاپ و انتشار آگهی های رسمی هم باید مورد توجه واقع شود.

استاندار زنجان اظهار داشت: نحوه دریافت تسهیلات برای جبران خسارت ناشی از بیماری کرونا باید از سوی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی به نحو دقیقی اطلاع رسانی شود تا صاحبان جراید و روزنامه ها برای دریافت آن اقدام کنند.

حقیقی، ایجاد کمیته نظارتی برای بررسی مشکلات و مسائل صنف مطبوعات، استفاده از نظرات اهالی رسانه در زمینه کسب و کارهای خُرد که امسال توجه ویژه ای به آن خواهد شد، تسریع در پرداخت بدهی ادارات به مطبوعات استان و همچنین توجه به خواسته ها و دغدغه های اهالی رسانه و مطبوعات در شورای اطلاع رسانی استان را ضروری بیان کرد.

استاندار زنجان گفت: میزان تسهیلاتی که برای متضرران از کرونا در حوزه مطبوعات آسیب دیده اند به ازای هر نفر شاغل در رسانه های استان ۱۲ تا ۱۶میلیون تومان و با نرخ سود ۱۲ درصد پیش بینی شده است.
به گفته حقیقی مدت زمان باز پرداخت اصل وام ۲ ساله با مدت تنفس سه ماهه است که بدون طی تشریفات بانکی ( چک برگشتی، بدهی معوق ) به متقاضیان استفاده از تسهیلات که پس از اطلاع رسانی اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی در سامانه مربوطه نام نویسی کنند، پرداخت خواهد شد.
استاندارزنجان از مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی خواست با هماهنگی روابط عمومی استانداری بطور دقیق و کامل نحوه دریافت تسهیلات به صاحبان جراید که بواسطه بیماری کرونا آسیب دیده اند اطلاع رسانی شود.
حقیقی تصریح کرد: ۱۳ شغل ناشی از بیماری کرونا که در ماه‌های اخیر آسیب دیده اند شناسایی شده که کارهای فرهنگی و مطبوعاتی جزو این مشاغل است و ما در استان تلاش می کنیم تسهیلات اعطایی در اختیار مطبوعات قرار گیرد.
در استان زنجان ۸۷ رسانه دارای مجوز انتشار اخبار در امر اطلاع رسانی و بیان اخبار فعال است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استاندار زنجان: رفع مشکلات و دغدغه رسانه‌ها جدی گرفته شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..