تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ویدئویی از تمرین خانگی احسان حاج‌صفی؛ کری‌خوانی کاپیتان سابق استقلال در تعطیلات لیگ بلژیک؛ دلتنگی لژیونر کشورمان برای هم‌تیمی سابق‌اش

بسته اینستاگرامی ورزشکاران به تاریخ ۲۸ اردیبهشت؛

به گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اینستاگرام از جمله شبکه‌های اجتماعی در میان مردم جهان است که دارای مخاطبان بسیار زیادی است و همین موضوع سبب شده تا افراد مشهور جامعه به ویژه سیاستمداران، ورزشکاران و هنرمندان از آن به عنوان ابزاری برای بیان برخی مسائل و موضوعات و یا دریچه‌ای برای صحبت با مردم جامعه و هوادارانشان استفاده کنند.

در این گزارش می‌توانید گزیده‌ای از فعالیت‌های مجازی ورزشکاران در ۲۴ ساعت گذشته را مشاهده کنید.

مرتضی پورعلی گنجی، بازیکن تیم ملی ایران و اهل بابل است که در پست مدافع میانی بازی می‌کند، او با انتشار تصویری از خود در صفحه اینستاگرامش نوشت:

"یک جنگجو باش نه یک آدم همیشه نگران"

.

امید ابراهیمی، کاپیتان سابق استقلال و بازیکن تیم ملی ایران نیز با انتشار تصویری از خود در صفحه اینستاگرامش همراه با چهار قلب آبی، برای رقیب دیرینه آبی پوشان پایتخت کری خوانی کرد.

.

علی قلی‌زاده، لژیونر کشورمان، تصویری از خود و مهدی ترابی، عضو باشگاه پرسپولیس و همبازی سابقش در تیم سایپا را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد.

.

احسان حاج‌صفی، فوتبالیست ایرانی و بازیکن تیم ملی ایران، ویدئویی از تمرین‌های خانگی‌اش را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت.

.

بیشتر بخوانید: حنیف عمران‌زاده در حرم امام رضا (ع)؛ تعبیر والیبالیست ایرانی از روند ایجاد تغییر در زندگی؛ ویدئویی به مناسبت سالروز قهرمانی دراماتیک پرسپولیس

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ویدئویی از تمرین خانگی احسان حاج‌صفی؛ کری‌خوانی کاپیتان سابق استقلال در تعطیلات لیگ بلژیک؛ دلتنگی لژیونر کشورمان برای هم‌تیمی سابق‌اش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..