تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گزارش تصویری آذری جهرمی از بازدید امروز جهانگیری از وزارت ارتباطات

آذری جهرمیبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در صفحه اینستاگرامی خود گزارشی اجمالی از حضور جهانگیری معاون اول رئیس جمهور در این وزارتخانه را منتشر کرد.

جهرمی ضمن انتشار تصاویری از بازدید امروز جهانگیری از عمارت کلاه فرنگی، در اینستاگرام خود نوشت:

«دفتر کار وزیر ارتباطات، اولین ساختمان رادیو در ایران است. سال ۱۳۰۱ ساخته شده و به «عمارت کلاه فرنگی بی‌سیم» معروف است. یک موزه کوچک رادیو و تلگراف.

امروز دکتر جهانگیری دعوت ما رو قبول کردن آمدند در جمع خانواده بزرگ ارتباطات و فناوری اطلاعات تا مراسم «روز جهانی ارتباطات» رو با حضور ایشان برگزار کنیم.

امروز ۱۵۰۰ روستای دیگر در سراسر کشور به شبکه ملی اطلاعات و اینترنت پهن باند متصل شد که ۶۸۰ تا از آن‌ها در سیستان و بلوچستان بود. تا پایان امسال اگر خدا بخواهد همه روستاها رو متصل می‌کنیم، الآن ۹۳٪وصل شدن.

در کنار مراسم امروز، اولین میز تلگراف ایران، پیام تلگرافی هیتلر به رضا شاه و اولین فرستنده رادیویی ایران رو به دکتر جهانگیری نشان دادم و از تاریخ ساختمان گفتم. برایشان خیلی جالب بود. پرسیدن ساختمان رادیو چرا اینجاست، گفتم به لحاظ تاریخی، رادیو از روز تأسیس زیر نظر وزارت پست و تلگراف بوده و بعدها جدا شده. وقت نشد اولین استودیوی رادیویی کشور هم ببینند، آن‌جا هم ساختمان جالبی است.»

آذری جهرمی

آذری جهرمی

آذری جهرمی

آذری جهرمی

آذری جهرمی

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گزارش تصویری آذری جهرمی از بازدید امروز جهانگیری از وزارت ارتباطات»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..