تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مایکروسافت پایان دوران سیستم‌عامل‌های ۳۲ بیتی را مشخص کرد

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت مایکروسافت قصد دارد تا ارائه نمونه‌های 32bit ویندوز ۱۰ را متوقف سازد. همان‌طور که مشخص است، سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ از دو نمونه ۳۲ و ۶۴ بیتی ارائه می‌شوند که از مشخصات مشابه‌ای برخوردارند.

اقدامات مایکروسافت برای پایان دادن به عرضه سیستم‌عامل‌های ۳۲ بیتی

در حالی که هر دو مدل تفاوت زیادی را به نمایش نمی‌گذارند، اما نمونه ۶۴ بیتی از قدرت سخت‌افزاری بالاتری برخوردار است. با توجه به آن‌که دوران سیستم‌عامل‌های ۳۲ بیتی رو به پایان است، شرکت مایکروسافت سعی دارد انرژی کمتری را روی تولید این مدل از ویندوزها صرف کند. بر اساس اطلاعاتی که اخیراً از سوی یک کاربر منتشر شده، مایکروسافت در بخش الزامات مشخصات سیستم خود جزئیات جدیدی را منتشر کرده است. در بخش مذکور این‌طور آمده است: " این اقدام با سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ شروع می‌شود. در طی این برنامه تمامی نسخه‌های ویندوز مذکور تنها با ساختار ۶۴ بیتی عرضه می‌شوند و شرکت مایکروسافت دیگر اقدامی برای انتشار نمونه‌های ۳۲ بیتی نخواهد کرد".

مایکروسافت پایان دوران سیستم‌عامل‌های ۳۲ بیتی را مشخص کرد

در واقع تمامی رایانه‌هایی که از این پس با سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ به صورت پیش‌فرض فعالیت می‌کنند بر روی ساختار ۶۴ بیتی پیاده‌سازی شده‌اند. البته لازم به ذکر است که این خبر به آن معنی نیست که شرکت مایکروسافت دیگر از نسخه‌های ۳۲ بیتی سیستم‌عامل‌های خود پشتیبانی نمی‌کند. این شرکت همواره برای سیستم‌عامل‌های خود به‌روزرسانی‌های جدیدی در بخش‌های امنیتی و قابلیت‌های دیگر منتشر خواهد کرد.

اما مایکروسافت به کاربران خود پیشنهاد می‌دهد تا برای برخورداری از ویژگی‌های بهتر، سیستم‌عامل‌های خود را به نمونه ۶۴ بیتی ارتقا دهند چرا که مدل‌های ۳۲ بیتی از محدودیت‌های متعددی برخوردارند. برای مثال، سیستم‌عامل‌هایی که از مدل ۳۲ بیتی هستند، در زمان نصب بر روی رایانه با ۴ گیگابایت رم، تنها از ۳.۲ گیگابایت موجود استفاده می‌کنند و مابقی رم در نظر گرفته شده بلا استفاده می‌ماند. گفتنی است شرکت مایکروسافت قصد دارد تا برنامه خود را به صورت طولانی مدت پیاده‌سازی کند تا کاربرانش با مشکل جدی مواجه نشوند.

بیشتر بخوانید: بزرگ‌ترین منبع ایده تیم سازنده نشان، کاربران این نرم افزار هستند ؛ قابلیت نمایش ساعات شلوغ مراکز تجاری و پرتردد به نشان اضافه شد

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مایکروسافت پایان دوران سیستم‌عامل‌های ۳۲ بیتی را مشخص کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..