تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دردسر عجیب یوونتوس برای بازگشت این ستاره فرانسوی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ بعد از تعطیلی رقابت های فوتبال در کشورهای مختلف به دلیل شیوع بیماری کرونا بعضی از باشگاه ها به فکر کاهش دستمزد بازیکنان خود افتادند. چراکه در این مدت درآمدزایی برای باشگاه ها وجود نداشته و آنها نیز اعتقاد دارند با توجه به استراحت بازیکنان و دور بودن از شرایط تمرین و مسابقه می توان بخشی از قرارداد آنها را کسر کرد. این موضوع برای باشگاه یوونتوس به شدت دردسرساز شده. آدرین رابیو هافبک فرانسوی یووه که این روزها در کشور خودش به سر می برد در اقدام عجیبی به مسئولان یووه گفته به دلیل کم شدن قراردادش به ایتالیا برنمی‌گردد. رابیو که پیش از این حتی با باشگاه قبلی خودش پاری سن ژرمن هم مشکلات زیادی داشت حالا طبق گزارش گاتزتا دلااسپورت برای سران یوونتوس هم دردسر تازه‌ای درست کرده و جالب تر اینکه گاتزتا در گزارش خودش به این نکته اشاره داشته که کم شدن قرارداد بازیکنان می تواند برای هر تیمی این مشکل را ایجاد کند و هر بازیکنی می تواند برای تیم خودش دردسر درست کند. مگر اینکه یوفا در بیانیه‌ای تکلیف قرارداد بازیکنان و باشگاه ها را مشخص کند.

43257




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دردسر عجیب یوونتوس برای بازگشت این ستاره فرانسوی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..