تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خدمت در منابع طبیعی؛ افتخار است

به گزارش خبرآنلاین از لرستان، «شیرزاد نجفی»  در مراسم ادای سوگند کارکنان تازه استخدام  شده در منابع طبیعی، اظهار کرد: استخدام و خدمت نمودن در دستگاه حاکمیتی منابع طبیعی افتخاری بس بزرگ است و شما کارکنان تازه استخدام شده بایستی شان و جایگاه  این اداره کل را به درستی حفظ نمایید.

وی با اشاره به پنج وظیفه اصلی سازمان جنگلها، مراتع و آبخیزداری کشور، اظهار کرد:  حفاظت، اصلاح، احیاء، توسعه و بهره برداری اصولی از عرصه های ملی از جمله این پنج وظیفه بشمار می روند که شما نیز باید به تبعیت از این وظایف، اقدامات و کارهای لازم را انجام دهید.

نجفی بیان کرد: حفظ شان جایگاه اداره کل، اخلاق مداری، رعایت سلسله مراتب اداری، احترام به همکاران، امانتدار بودن در حوزه کاری، رعایت اخلاق اسلامی، رعایت پوشش اسلامی چه برای آقایان و چه برای خانم ها و....بایستی در دستور کار همه شما قرار گیرد.

۴۶




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خدمت در منابع طبیعی؛ افتخار است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..