تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ازدواج مجید مظفری با واکنش جالب دخترش تا تولد محسن یگانه (۹۶۷)

مجید مظفری بازیگر مطرح در ویژه برنامه باغ رمضان درباره ازدواجش صحبت جالبی کرده که با واکنش طنز دخترش نیکی همراه بوده است. وی بعد از مرگ همسرش هیچ وقت ازدواج نکرده و با دخترش به تنهایی زندگی می کند. در ادامه ماجرای ازدواج مجید مظفری را در نیک صالحی بخوانید.

ازدواج مجید مظفری

مجید مظفری بازیگر پیشکسوت کشورمان در  ۲۲ بهمن ۱۳۲۹ در تهران متولد شده و در سال ۶۳ با همسرش مادر نیکی آشنا می شود و بعد از دوسال با هم ازدواج می کنند اما در سال ۸۴ همسر وب در اثر بیماری جانش را از دست می دهد.

در سری عکس های جدید اینستاگرام بازیگران تصاویری از ازدواج مجید مظفری , نیکی مظفری , محسن یگانه , سمانه پاکدل , پانته آ پناهی ها , سیاوش خیرابی , گلاره عباسی , شبنم قلی خانی , الهام پاوه نژاد , بابک جهانبخش , ترلان پروانه , ریحانه پارسا , پوریا پورسرخ , مهراوه شریفی نیا , نوید محمدزاده , روشنک عجمیان , منوچهر هادی , آرام جعفری , بهنام بانی , سوشا مکانی و در ادامه با ما همراه شوید تا تصاویر زیبای اینستاگرام بازیگران را ببینید.

مجید مظفری : دنبال یک همسر پولدار می‌گردم. منتظرم بعد ازدواج دخترم “نیکی”، ازدواج کنم

ازدواج مجید مظفریازدواج مجید مظفری ازدواج مجید مظفری

نیکی مظفری :با باباجان خوشتیپم که از امروز “قصد ادامه تحصیل” داره ????????????????‍♀️ پى نوشت : امیدوارم متوجه ” شوخى ” ایشون در مصاحبه ى جدیدشون باشین و ممنون از همراهى همیشگیتون . عکس : از میلاد کریمى????????????

ازدواج مجید مظفریازدواج مجید مظفری ازدواج مجید مظفری و دخترش در ادامه جدیدترین پست های اینستاگرام سایر بازیگران را ببینید

محسن یگانه :سلام، ۳۵ سالم شد! دخترم هر روز باهوش تر، شیرین زبون تر، و شیطون تر میشه???????? مهربون ترین همسر دنیا رو دارم ❤️???????? بهترین طرفدارایی که یه خواننده باید داشته باشه رو از خیلی سال پیش دارم و پام موندن ???????????? ۱۶،۱۷ سال پیش از هیچ شروع کردم و معنی هیچ رو من خوب میدونم. تنها، شبیه یه فرار رو به جلو، یه بلندی رو تا همینجا اومدم بالا! حالا اینکه میری اون بالا که از اونجا زندگی رو ببینی یا اینکه دیده بشی خودش کلی حرف توشه! من خودمم نمی دونم قصه م کدوم بوده :-/ به هر حال این همه هدیه از طرف زندگی که آرزوی خیلیاست رو نمیشه منکر شد. میگن صداقت زیادیش خوب نیست ولی راستش نمیدونم چرا هیچ حس خاصی ندارم????????‍♂️????????????????????????????????

محسن یگانهمحسن یگانه محسن یگانه

سمانه پاکدل : سلام خواستم هم یه حالى ازتون بپرسم ، هم بگم همه ى ما کم وبیش ، توى یه شرایطى با تمام سختى ها و دردهامون داریم زندگى میکنیم، فقط دوست داشتم حالى رو که این روزا دارم تجربه میکنم رو با هاتون در میون بذارم و بگم من چند مدتیه دارم تلاش میکنم بیشتر توى لحظه هام حواسم به سپرى شدن این روزا باشه هر چقدر سخت اما دنیا داره کارشو براى همه ى ماانجام میده..

و ما هم بهتر کنار هم با محبت و عشق و همدلى دست هم و بگیریم و به الانمون که میتونیم کمک کنیم حتى با یه لبخند، تا تلفنى حال عزیزى رو پرسیدن ، تا بخشیدن خودمون و هر کسى که ازش به هر دلیلى ناراحتیم و …هر کارى که بتونیم براى دیگران بکنیم حتى اگر حالو احوال خودمون رو به راه نیست، لااقل با این کار انرژى خوبى به خودمون و زندگیمون تزریق میکنیم.

این روزا همدیگرو یادمون نره ، ما آدما بهم نیاز داریم تا زنده بمونیم❤️ راستى این روزا حواسمون به بچه ها و نوجوانانمون باشه اینا خیلى حساسند و هنوز تجربه ندارن ، گوششون کنید و براشون وقت بذارین ، براى خودتون و خانوادتون دوستون دارم مردم سرزمینم❤️????

سمانه پاکدلسمانه پاکدل سمانه پاکدل

پانته آ پناهی ها :جمعی از پشت صحنه ای های ماه #کرگدن، جای اونایی که نیستن خالی!اقا رسولی مخصوص شما که غر داشتی هی میگفتی نیستم نیستم. از چپ رضا، رضا، محمد، حمزه، بهروز، بابک و مهیار ????????????????????????????

پانته آ پناهی هاپانته آ پناهی ها پانته آ پناهی ها

سیاوش خیرابی: عکس از رالی ایرانی. یکم کیفیتش بد هست ولی چون بهمون خوش گذشت پستش میکنم.

سیاوش خیرابیسیاوش خیرابی سیاوش خیرابی

گلاره عباسی :روزهای پایانی خوانش کتابی که با آن گریه کردیم و خندیدیم و پیر شدیم
و جوان قرارمون با شما به زودی امروز . نشر چشمه . رادیو گوشه

گلاره عباسیگلاره عباسی گلاره عباسی

شبنم قلی خانی : یکی از راه سازنده انسان در این دنیای بی رحم هنر است و هنر تیٔاتر نمودار سازنده انسان است.
کسی پرسید تیٔاتر دقیقاً به چه درد میخورد؟؟؟ استادی پاسخ داد : ببین! باید حسش کنی لمسش کنی! چه جور بگویم بیان کردنی نیست. تیٔاتر خیلی خیلی واجب است؛ از نان شب هم واجبتر! باید آن را زندگی کنی تا بفهمی! اگر تیٔاتر نبینی مرده ای! بدون تیٔاتر از دنیا و زندگی عقبی!
شاید معنی این جمله ساده را فقط و فقط آنهایی که یک بار اجرای تیٔاتر را تجربه کرده اند میدانند????

شبنم قلی خانیشبنم قلی خانی شبنم قلی خانی

الهام پاوه نژاد : با تمام تلخی‌ها با غم و درد و رنجی که به جان‌مان تازه شده امروز را نباید از یاد ببریم. روزی که به نام شما فداکاران نام‌گذاری شده… قدردان ایثار و زحمات شما ، اگر آنان که باید نیستند، ما تمام قد هستیم.

جز دعای سلامتی و دور از خطر بودن در محاصره‌ی بیماری، کاری از دست‌های سیمانی‌مان برنمی‌آید.
هرآن‌چه عشق و انرژی برای‌مان مانده نثار جانِ خسته و دست‌های مهربان‌تان.. #روز_بین_المللی_پرستار مبارک

الهام پاوه نژادالهام پاوه نژاد الهام پاوه نژاد

بابک جهانبخش : من نه عجیب و غریبم نه غیرعادی، نه دیوونه . فقط قضیه اینه که ، واقعیتِ دنیای من با دنیای تو متفاوته

بابک جهانبخشبابک جهانبخش بابک جهانبخش

ترلان پروانه : ???? ما یا اونا ؟ #فیلم_گربه_سیاه

ترلان پروانهترلان پروانه ترلان پروانه

ریحانه پارسا : با مریم ????✨

ریحانه پارساریحانه پارسا ریحانه پارسا

پوریا پورسرخ :برادر گلم اقاى کماسى عزیز …از مربیان صاحب نام مقیم آلمان ، بزرگ من و چشم و چراغ ایرانیاى اروپا…تولدت مبارک سلطااااان اخلاق????????

پوریا پورسرخپوریا پورسرخ پوریا پورسرخ

مهراوه شریفی نیا :رابی عزیزم قبل از خودکشی و بعد از خودکشی. ???? خلاصه که به رنگ و لعاب دل نبندید.”دو گریم از سریال «دل»”’ کارگردان: منوچهر هادی

مهراوه شریفی نیامهراوه شریفی نیا مهراوه شریفی نیا

نوید محمدزاده : همکاری مجدد نوید محمدزاده با برادران جلیلوند/ اولین اطلاعات فیلم اعلام شد

نوید محمدزادهنوید محمدزاده نوید محمدزاده

روشنک عجمیان : ای سحرخیزتر از صبح بیَفشان مویت ! که نسیم از دَم ِ گیسوی تو جان میگیرد… چند تا عکس تقریبا قدیمی که دوستانم برام فرستادند.. مثل بعضی از شما دلتنگ خیلی ها هستم….

روشنک عجمیانروشنک عجمیان روشنک عجمیان

منوچهر هادی : ❤️ پشت صحنه با مهراوه بانو و محمد افسری نازنین مدیر فیلم برداری.

منوچهر هادیمنوچهر هادی منوچهر هادی

آرام جعفری : دوستت دارم را من دلاویز ترین شعر جهان یافته ام ????♥️????♥️

آرام جعفریآرام جعفری آرام جعفری

بهنام بانی : از نژاد چشمه باش، بگذار آدمها تا میتوانند سنگ باشند، مهم این است که تو جاری باشی و از آنها بگذری… خوشبخت کسی هست که شکوه رفتارش آفریننده‌ٔ لبخند بر لب‌های دیگران باشد قرص قمر۲

بهنام بانیبهنام بانی بهنام بانی

سوشا مکانی : وقتى اصلا اهمیت ندى که دیگران در موردت چى فکر میکنن به سطح خطرناکى از آزادى دست پیدا کردى

سوشا مکانیسوشا مکانی سوشا مکانی

گردآوری گروه تصویری نیک صالحی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ازدواج مجید مظفری با واکنش جالب دخترش تا تولد محسن یگانه (۹۶۷)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..