تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سبفت بوشهری‌ها در رزمایش همدلی / ۷۵ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شد

به گزارش خبرآنلاین بوشهر ، همزمان با سالروز میلاد باسعادت حضرت امام حسن مجتبی (ع) مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه در استان بوشهر آغاز و توزیع بسته‌های غذایی میان مردم آسیب دیده از ویروس کرونا آغاز شد.

فرمانده سپاه امام صادق (ع)  استان بوشهربا بیان اینکه این رزمایش با همکاری خیران، مسئولان و سازمان‌های متولی و گروه‌های جهادی برگزار شد اظهار داشت: در مرحله  نخست این رزمایش در آستانه ماه مبارک رمضان، ۳۵ هزار بسته معیشتی تهیه و به دست نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا رسید.

سردار علی رزمجو افزود: در مرحله دوم این رزمایش نیز ۴۵ هزار بسته معیشتی دیگر نیز تهیه شده که قرار است در یک زمان و در نقاط تعیین شده توزیع شود.

توزیع ۵ هزار بسته و سبد غذایی توسط خادمان آستان قدس رضوی استان بوشهر

مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی استان بوشهر هم از آغاز توزیع ۵ هزار بسته و سبد غذایی در استان بوشهر خبر داد و اظهار داشت: در راستای لبیک به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی این دفتر نیز همگام به اقشار مختلف جامعه طی فراخوانی نسبت به جمع آوری کمک‌های مومنانه مردم ولایت مدار بوشهر اقدام کرد که مورد استقبال واقع شد.

حجت الاسلام یوسف جمالی با بیان اینکه در این راستا مبلغ ۵ میلیارد ریال از محل کمک‌های مردمی جمع آوری شد افزود: آستان قدس رضوی نیز مبلغ ۵ میلیار ریال به این رزمایش در استان بوشهر اختصاص داد که جمعا مبلغ ۱۰ میلیارد ریال جمع آوری و با این مبلغ تعداد ۵ هزار بسته  معیشتی و غذایی شامل برنج، روغن، ماکارونی، قند و شکر، رب گوجه فرنگی، حبوبات تهیه شد.

وی با بیان اینکه هدف از رزمایش کمک مومنانه حمایت از خانواده‌های آسیب دیده از کرونا می‌باشد گفت: به همت رابطان دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در شهرستانها خانواده‌های نیازمند شناسایی و نام نویسی شدند.

مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی استان بوشهر ضمن گرامیداشت میلاد مسعود کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) افزود: به همین مناسبت طی مراسمی گوشه‌ای از کمک‌های مومنانه مردم ولایت مدار استان بوشهر از رسانه ملی به تصویر کشیده شد و فرایند توزیع بسته‌ها بوسیله رابطان شهرستانی به نیابت امام رضا (ه)  رسماً آغاز شد.

۱۰۰ هزا پرس غذا میان محرومان استان بوشهر توزیع شد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بوشهر تیز یکی از اقدامات مهم این نهاد در ماه مبارک رمضان را اجرای رزمایش ملی بخشش ایرانیان در راستای اطعام نیازمندان دانست و بیان کرد: آشپزخانه‌های ۳۵ گانه در سراسر استان بوشهر  با رعایت پروتکل‌های بهداشتی گام موثری در راستا کمک به نیازمندان بر می‌دارند.

احمد لطفی ضمن تشکر از عوامل آشپزخانه‌های جهادی بر حمایت و مشارکت گسترده مردم در شرایط سخت امروز از خانواده‌های نیازمند و رفع مشکلات آنان تاکید کرد و گفت: با کمک مردم و خیران از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون افزون ۱۰۰ هزار پرس غذا توزیع  و در هنگام افطاری میان مردم نیازمند استان بوشهر توزیع شده است.

بیش از ۷۵ هزار بسته غذایی میان افراد آسیب دیده از کرونا  توزیع شد

بر پایان این گزارش در راستای کمک مومنانه سپاه، بنیاد مستضعفان، ستاد اجرایی فرمان امام(ره)، گروه‌های جهادی، هیئت‌های مذهبی، نیروهای مسلح، مرزبانی، و دیگر دستگاه‌ها حضور فعالی در مرحله دوم این رزمایش داشتند که بیش از ۷۵ هزار بسته غذایی میان افراد آسیب دیده از کرونا در شهرها و روستاهای استان بوشهر توزیع کردند.

48




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سبفت بوشهری‌ها در رزمایش همدلی / ۷۵ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..