تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مرعشی: مقابله با کرونا هیچ ارتباطی با تحریم‌ها ندارد/ دولت خوب درخشید

حسین مرعشی، سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی  درباره تأثیر کرونا بر جهانی شدن، اظهار کرد: به نظر من تازه مشخص شد که جهان یک مجموعه به هم پیوسته است و هیچ کشوری نمی‌تواند خود را از مجموعه جهان جدا فرض کند، یعنی تأثیر حوادث نشان داد که نه می‌توان به ملی فکر کردن اعتماد کرد و نه می‌توان به شکاف بین کشورهای فقیر و غنی بی‌تفاوت بود؛ به نظر من یکی از پیامدهای کرونا این است که باید به یک جهان با همبستگی بالاتر و شکاف طبقاتی کمتر فکر کنیم.

وی افزود: اگر مردم یک کشور امکان استفاده از حداقل امکانات زندگی و بهداشت را نداشته باشند، می‌توانند سلامت کل جهان را تهدید کنند.

مرعشی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه به نظر شما تحریم‌ها چقدر در گذر از شرایط کرونا به ما کمک کرده است، گفت: مقابله با کرونا هیچ ربطی به تحریم ندارد؛ اتفاقاً تحریم زحمت ما و مردم را بیشتر کرده و معنی سکوت مردم و تحمل مشکلات از جانب آنها این نیست که تحریم به ما کمک کرده است.

سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی ادامه داد: مدیران ما نسبت به سایر کشورها، کارآزموده‌تر هستند و مردم‌مان نیز تحملشان بیشتر از مردم کشورهای دیگر است.

مرعشی با بیان اینکه پراکندگی جمعیت نیز تأثیر فراوانی بر کنترل کرونا داشت، گفت: بسیاری از عوامل دست به دست هم داده است تا ما بتوانیم این بحران را کنترل کنیم؛ پراکندگی جمعیت و وجود سازمان بهداشت فراگیر و سراسری در نظام درمان از عواملی بودند که موجب شد تا بتوانیم شیوع کرونا را کنترل کنیم.

وی اضافه کرد: سرمایه‌گذاری‌های وسیع مانند شکل‌گیری دانشگاه‌های علوم پزشکی که از دوران آقای موسوی آغاز شد و در دوران مختلف به ویژه در دوره روحانی ادامه پیدا کرد و در جهت افزایش تخت‌های بیمارستانی و گسترش نظام بهداشت و درمان، گام‌های جدی برداشته شد، باعث شد که امروز موفق عمل کنیم.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب بیان کرد: می‌توان تحقیق علمی و جامعی پس از فروکش کردن بحران کرونا، انجام داد که در آن سنجش سهم هر یک از این عوامل باید در نظر گرفته شود.

مرعشی تأکید کرد: در مجموع من اصلا معتقد نیستم که تحریم‌ها باعث شده که ما از این بحران راحت‌تر عبور کنیم، تحریم‌ها همیشه با سختی همراه بوده و در حال حاضر نیز شاهد دشواری‌های ناشی از تحریم هستیم.

وی با بیان اینکه دولت در این زمینه خوب درخشید و مدیریت مثبتی برای کنترل این بحران داشت، گفت: مهمترین کار دولت این بود که اجازه نداد برخورد بخشی و حوزه‌ای صورت بگیرد، یعنی برخوردها و تصمیمات جامع بود و تمامی حوزه‌ها اعم از اقتصاد، اشتغال، بهداشت و درمان مدنظر قرار گرفت و از هیچ حوزه‌ای غفلت نشد.

27216




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مرعشی: مقابله با کرونا هیچ ارتباطی با تحریم‌ها ندارد/ دولت خوب درخشید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..