تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زمان احتمالی رونمایی از کنسول پلی استیشن ۵ مشخص شد

زمان احتمالی برگزاری کنفرانس سونی مشخص شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،  یکی از موضوعاتی که مدتی است به پربحث‌ترین اخبار حوزه بازی‌های رایانه‌ای تبدیل شده، اخبار مربوط به کنسول‌های نسل بعد است. در حال حاضر اطلاعات نسبتا کاملی از هر دو کنسول PS5 و Xbox Series X در فضای مجازی موجود است و به نوعی گیمرها به طور کامل می‌دانند که وضعیت سخت افزاری نسل بعدی کنسول‌ها قرار است به چه صورتی باشد. به تازگی نیز شرکت مایکروسافت با برگزاری مراسمی از عناوینی که برای کنسول بعدی این شرکت ساخته شده است، پرده برداری و اعلام کرد عناوین ساخته شده برای کنسول جدید این شرکت قرار است مدتی پس از عرضه کنسول Xbox Series X وارد بازار شود.

زمان احتمالی برگزاری کنفرانس سونی مشخص شد

اما به تازگی یکی از گزارشگران معتبر حوزه بازی‌های رایانه‌ای با انتشار پستی اعلام کرده است که شرکت سونی قصد دارد در ماه آینده و با برگزاری یک کنفرانس اینترنتی، از کنسول و برخی از عناوین PS5 رونمایی کند. جیسون شایر در این باره اعلام کرد که در حال حاضر تمام دنیا درگیر ویروس کرونا است و دو شرکت مایکروسافت و سونی نیز مرتبا برنامه خود را تغییر می‌دهند اما در صورتی که برنامه سونی دوباره تغییر نکند، این شرکت در اوایل ماه آینده مراسم خود را برگزار خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: سونی از حضور در مراسم Brazil Game Show 2020 خودداری خواهد کرد

هنوز شرکت سونی به طور رسمی خبر برگزاری مراسم خود را اعلام نکرده است، علاوه بر این مشخص نیست که سونی قصد دارد در این مراسم از چه بازی‌هایی پرده برداری کند. در این ایام شایعات مختلفی درباره کنسول بازی PS5 و بازی‌های این کنسول در فضای مجازی منتشر شده است که بسیاری از آن‌ها با اعلام سونی رد شدند؛ اما شایعه برگزاری مراسم سونی توسط یکی از افراد بسیار معتبر در فضای مجازی منتشر شده و انتظار می‌رود این خبر صحت داشته باشد؛ با این حال هنوز این خبر به تأیید سونی نرسیده است و در روزهای آینده باید منتظر اعلام این غول کره‌ای باشیم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زمان احتمالی رونمایی از کنسول پلی استیشن ۵ مشخص شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..