تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




موفقیت شگفت‌انگیز سامسونگ در فروش Galaxy A51

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بر اساس گزارش‌های مالی منتشر شده از سوی شرکت سامسونگ، گوشی میان رده Samsung Galaxy A51 در حال تبدیل شدن به یکی از برترین ستاره‌های پرفروش این شرکت است.

طبق اطلاعات شرکت تحقیقاتی Canalys ابرقدرت دنیای فناوری، سامسونگ، توانسته بیش از ۶ میلیون دستگاه Samsung Galaxy A51 را در سه ماه اول سال ۲۰۲۰ به فروش برساند. با توجه به این مسائل گوشی Samsung Galaxy A51 حالا به پرفروش‌ترین تلفن همراه هوشمند سامسونگ در سال ۲۰۲۰ تبدیل شده است.

اطلاعات تکمیلی از فروش قابل توجه گوشی هوشمند Galaxy A51

گزارش شرکت تحقیقاتی Canalys نمایانگر برترین و پرفروش‌ترین گوشی‌های هوشمند سه ماه اول سال ۲۰۲۰ است. این فهرست که در مجموع ۱۰ تلفن همراه موفق را در خود جای می‌دهد، تمامی بازار‌های جهانی را تحت نظر داشته است. طبق فهرست مذکور، پرفروش‌ترین گوشی هوشمند جهان آیفون یازده با فروش بیش از ۱۸ میلیون نسخه است. در مرحله بعد مدل Xiaomi Redmi Note 8 با هشت میلیون فروش، پشت سر آیفون قرار دارد. پس از آن‌ها گوشی هوشمند مورد نظر، یعنی Galaxy A51 با فروش شش میلیون نسخه رتبه سوم را به خود اختصاص داده است. گفتنی است که مدل Galaxy A10s با پنج میلیون فروش هم‌خانواده خود را دنبال می‌کند.

گوشی هوشمند مدل Samsung Galaxy A51 تلفنی ارزان با قابلیت‌های راضی کننده است که توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرد. این دستگاه همانند بسیاری از پرچمداران از صفحه نمایش باکیفیت ۶.۵ اینچی AMOLED استفاده می‌کند. طراحی زیبا و خیره کننده Galaxy A51 در کنار عمر باطری بالا از دیگر ویژگی‌های این گوشی هوشمند برای جذب افراد هستند. همچنین لازم به ذکر است که دوربین قدرتمند Galaxy A51 در فروش فوق‌العاده این محصول بی‌تاثیر نبوده است.

موفقیت شگفت‌انگیز سامسونگ در فروش Galaxy A51

شرکت سامسونگ در آخر با اعمال قیمتی مناسب بر روی دستگاه خود، مطابق با ۳۵۰ دلار، توانسته رضایت کاربران را به حداکثر خود برساند. در کل گوشی‌های سری A شرکت سامسونگ توانسته‌اند با ارائه طراحی زیبا و مشخصات فنی راضی کننده طی سال‌های اخیر توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کنند. گفتنی است که شرکت سامسونگ توانسته چهار عدد از گوشی‌های هوشمند خود را وارد فهرست پرفروش‌ترین تلفن‌های همراه سه ماه اول ۲۰۲۰ کند.

بیشتر بخوانید: سونی از حضور در مراسم Brazil Game Show 2020 خودداری خواهد کرد

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «موفقیت شگفت‌انگیز سامسونگ در فروش Galaxy A51»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..