تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انگلیس ایتالیا را کنار زد و در اروپا اول شد

 آخرین آمار دفتر آمار ملی بریتانیا نشان می‌دهد ۲۹ هزار و ۶۴۸ نفر بر اثر ابتلا به کووید-۱۹ در انگلیس و ولز تا ۲۴ آوریل (۵ اردیبهشت) جان باخته‌اند که از آمار کنونی ایتالیا با ۲۹ هزار و ۷۶ فوتی، بیشتر است. این بدان معناست که آمار تلفات واقعی بریتانیا تقریباً ۵۰ درصد بیشتر از برآوردهای اولیه است.

روزنامه انگلیسی «میرور» بنابر اعلام دفتر آمار ملی بریتانیا گزارش داد تا اول ماه مه، ۶ هزار و ۳۹۱ نفر در مراکز مراقبتی بریتانیا قربانی کروناویروس شده‌اند. به گفته این نهاد، ۵ هزار و ۸۹۰ مرگ در این مراکز تا ۲۴ آوریل در انگلیس و ولز به ثبت رسید.

با احتساب آمار مرگ و میر اسکاتلند و ایرلند شمالی، آمار کلی تلفات بریتانیا به بیش از ۳۰ هزار مورد می‌رسد که بالاترین رقم در اروپاست. همچنین بنابر آمار جدید، بریتانیا به لحاظ تلفات بعد از آمریکا در جایگاه دوم قرار می‌گیرد.

این آمار در میانه نگرانی‌ها درباره نرم‌افزار ردیابی کروناویروس، برنامه دولت برای کاهش محدودیتها و کمبود تجهیزات حفاظت شخصی برای کادر درمان بریتانیا اعلام شده است.

بنابر آمار پایگاه اطلاع‌رسانی worldometers، تاکنون بیش از ۳ میلیون و ۶۶۰ هزار نفر در سراسر جهان به کرونا مبتلا شده‌اند که از این تعداد ۲۵۲ هزار و ۶۷۵ نفر جان خود را از دست داده‌اند. همچنین حدود یک میلیون و ۲۰۴ هزار نفر بهبود یافته‌اند.

310311




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انگلیس ایتالیا را کنار زد و در اروپا اول شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..