تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نظام سلامت در ایران ثابت کرد دانش، تجربه و کادر فوق العاده‌ای داریم

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، حسین امیرعبداللهیان، دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی، با انتشار پستی در صفحه توئیتر خود از مدیریت فاجعه ویروس کرونا در آمریکا و بخش‌هایی از اروپا نوشت. وی با انتشار این پست مهار بیماری کرونا در ایران را به رخ دیگر کشور‌ها کشید و ضمن ابراز همدردی اعلام کرد ایران می‌تواند تجربه خود در زمینه مهار این بیماری را در اختیار این کشور‌ها قرار دهد.

دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی در توئیتر خود نوشت:

"مدیریت فاجعه #کرونا_ویروس در #آمریکا و بخش‌هایی از #اروپا از کنترل دولتمردان بکلی خارج شده است. ضمن ابراز همدردی، #ایران می‌تواند تجربه موفق خود در مهار کووید ١٩ را در اختیار اروپا و مردم آمریکا قرار دهد. نظام سلامت در ایران ثابت کرد که دانش، تجربه و کادر فوق العاده‌ای داریم. "

.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نظام سلامت در ایران ثابت کرد دانش، تجربه و کادر فوق العاده‌ای داریم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..