تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سلوک حاج قاسم سلیمانی در سحرهای ماه مبارک رمضان + تصویرنوشته

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ماه مبارک رمضان ماهی پر از رحمت و فضیلت است که نباید از آن غافل شده و خوب است این فرصت طلایی را قدر دانسته و از آن نهایت استفاده را ببریم. در روایات و احادیث مربوط به اسلام و ائمه اطهار توصیه‌های بسیاری در نحوه استفاده از این فرصت باارزش شده است، به نقل از نزدیکان حاج قاسم، ایشان نیز از کسانی بوده‌اند که با اعمال و رفتار خود، این ماه مبارک را بسیار قدر می‌دانستند.

کانال تلگرامی منتسب به دفتر حفظ و نشر آثار شهید سپهبد سلیمانی لوحی از ایشان را با عنوان "وَ بِالْأَسْحارِ هُمْ يَسْتَغْفِرُون" منتشر کرده و نوشت:

"در ماه مبارک رمضان، هر شب ٢ساعت قبل از اذان صبح بیدار مي‌شدند و نافله و قرآن و دعای سحر را مي‌خواندند و به سجده طولانی مي‌رفتند و استغفار مي‌كردند.

رمز رمضان؛ مجموعه لوح از سیره معنوی سپهبد قاسم سلیمانی در ماه مبارک رمضان که به مرور منتشر میشود.

اثر: علیرضا باقری
تایپوگرافی: مهدی دقیقی"

لوح منتشر شده از عبادات شهید حاج قاسم سلیمانی در ماه مبارک رمضان

بیشتر بخوانید: آداب روزه‌داری سپهبد شهید قاسم سلیمانی در ماه مبارک رمضان

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سلوک حاج قاسم سلیمانی در سحرهای ماه مبارک رمضان + تصویرنوشته»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..