تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعضای سفارت ایران در لندن به پویش همدلی مومنانه پیوستند

حمید بعیدیبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، حمید بعیدی نژاد سفیر جمهوری اسلامی ایران در لندن ضمن انتشار مطلبی در صفحه توئیترش، از پیوستن اعضای سفارت ایران در این کشور به پویش همدلی مومنانه خبر داد. گفتنی است که تاکنون بسیاری از چهره‌های شناخته شده سیاسی و هنر به این پویش پیوسته‌اند.

بعیدی نژاد در توئیتر نوشت:

«اعضای سفارت جمهوری اسلامی ایران در لندن، با توجه به تاکیدات دین مبین اسلام بر اهمیت انفاق در ماه مبارک رمضان و با هدف کمک به نیازمندان، به پویش همدلی مومنانه می پیوندند و همکاران خود در دیگر نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران را نیز به پیوستن به این پویش دعوت می کنند.»

حمید بعیدی

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعضای سفارت ایران در لندن به پویش همدلی مومنانه پیوستند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..