تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Kaspersky Mobile Security 11.44.4.3011 – آنتی ویروس کسپرسکی

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ یکی از نیاز‌های اولیه در هر نوع دستگاه مبتنی بر سیستم عامل‌های هوشمند آنتی ویروس است که باید سعی کرد بهترین‌های آن را انتخاب کرد. اینجا یکی از بهترین ویروس‌کش‌ها قرار داده شده تا کاربران بتوانند به بهترین نحو از گوشی خود حفاظت کنند. همچنین این نرم افزار توانایی قفل گذاری برای برنامه‌های دیگر را هم دارد.

یکی از مهم‌ترین دلایل کاهش سرعت گوشی و رایانه ویروسی شده آن‌ها است، حال برای از بین بردن ویروس‌ها نرم افزار‌های مختلفی وجود دارد، ولی تنها تعدادی از آن‌ها توانسته اند رضایت کاربران را به صورت کامل جلب کنند.

آنتی‌ویروس Kaspersky با کسب رتبه اول در آزمایشات پیاپی توانسته اعتماد خیلی از محققان را کسب کند. بدون شک این نرم‌افزار یکی از قدرتمندترین آنتی‌ویروس‌های موجود در بازار است. این آنتی ویروس، از برنامه‌های مخرب گوشی، به شدت محافظت کرده و اجازه ورود ویروس‌ها را به گوشی اندرویدی شما نمی‌دهد.

دانلود Kaspersky Mobile Security 11.44.4.3011 – آنتی ویروس کسپرسکی

ویژگی‌های دیگر این نرم افزار:

قابلیت پشتیبانی حفاظت از تلفن‌های شخصی وجود کیبورد امنیتی برای حفاظت از متنی که کاربر می‌نویسد. پشتیبانی از پیام‌رسانی آنلاین کسب رتبه اول در آزمایش‌های امنیت

تصاویری از  محیط برنامه

 
   دانلود Kaspersky Mobile Security 11.44.4.3011 – آنتی ویروس کسپرسکی دانلود Kaspersky Mobile Security 11.44.4.3011 – آنتی ویروس کسپرسکی دانلود Kaspersky Mobile Security 11.44.4.3011 – آنتی ویروس کسپرسکی

 • دانلود و مشخصات فایل


دانلود برای اندروید 

حجم: 42 مگابايت

نسخه: 11.44.4.3011

نوع فایل: apk برای آندروید
اندروید مورد نیاز : 6 و بالاتر

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Kaspersky Mobile Security 11.44.4.3011 – آنتی ویروس کسپرسکی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..