تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




علت ناله نوزاد تازه متولد شده، نرمی حنجره

سوال مخاطب نی‌نی‌بان: نوزاد20 روزه ای دارم که از شب تولد مدام در خواب صدا می دهد و گریه می کند. صداهایش طوری بلند است که اصلا نمی شود کنارش خوابید. دلیل صدا و ناله هایش چیست و چطور خوب می شود؟

پاسخ محمد حسن خسروی فارسانی، متخصص اطفال:
دوست عزیز، تشخیص دقیق علت مشکل نوزادتان تنها با معاینه ممکن است. اگر نوزادتان گرفتگی بینی  ندارد و تنفسش نرمال است، گاهی علت این صداها نرمی حنجره است که درمان لازم ندارد و به مرور زمان طی چند ماه بهبود می یابد ولی اگر مشکل تنفسی دارد و یا دچار گرفتگی بینی شدید است، حتما نیاز به معاینه دارد. در مورد بی قراری و گریه هایش اگر روزها آرام است و شب ها فقط گریه می کند، احتمال کولیک ( قولنج) بیشتر مطرح است که می توانید از درمانهای رایج مثل شربت گریپ میچر و نیز قطره پدی لاکت ( روزی 5 قطره) استفاده کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «علت ناله نوزاد تازه متولد شده، نرمی حنجره»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..