تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اجرای طرح «سپاس» در البرز

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز از اجرای طرح سپاس در این استان خبرداد و گفت: با اجرای این طرح در سال گذشته هشت هزار دیدار توسط مسئولان و نهادهای مردمی با خانواده‌ معظم شهدا و ایثارگران صورت گرفته است.

اجرای طرح «سپاس» در البرز

سلیمان رستمیان، مدیرکل بنیاد شهید و ایثارگران البرز در گفت و گو با ایکنا از البرز با گرامی‌داشت یاد و خاطر شهدا و ایثارگران گفت: با مشارکت ائمه جمعه و جماعات، مدیران دستگاه‌های اجرایی، فرماندهان نظامی و انتظامی و پایگاه‌های بسیج سال گذشته، هشت هزار دیدار در قالب طرح سپاس با خانواده معظم شهدا و ایثارگران صورت گرفته است.
وی هدف از این دیدارها را احوال پرسی و بررسی مشکلات ایثارگران دانست و افزود: در هر دیدار سعی بر این بوده تا مشکلات ایثارگران مرتفع شود.
رستمیان گفت: حضور مسئولان و دیگر نهادها در منازل ایثارگران علاوه بر اینکه سبب خشنودی ایثارگران خواهد شد برای جامعه یک ارزش است چراکه خانواده معظم شهدا و ایثارگران ولی نعمتان انقلاب بوده و دیدار با آنان اهداف انقلاب مستحکم می‌کند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز تاکید کرد: طرح سپاس حرکتی ترويجی و اجتماعی است و در تحکیم و تقویت وحدت اجتماعی بسيار مؤثر است و اجرای این طرح در سال جدید با نابودی ویروس کرونا دوباره آغاز خواهد شد.

انتهای پیام



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اجرای طرح «سپاس» در البرز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..