تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روحانی: مردم ما همه آثار برجام را نمی دانند / خیلی مهم است که بدانند برجام از سال ۹۴ در نفت و گاز و صنایع معدنی و در دیگر صنایع، چه تحولاتی ایجاد کرد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رییس جمهوری گفت: همه ما در دولت تلاش می‌کنیم که کلام رهبر معظم انقلاب در خصوص سال جهش تولید اجرایی و عملیاتی شود.

به گزارش «انتخاب»، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی روز پنج‌شنبه در آیین بهره برداری از طرح های ملی و زیربنایی استان فارس که به صورت ویدئوکنفرانسی برگزار شد از همه دست اندرکاران این چهارپروژه قدردانی کرد و افزود: همه ما در دولت تلاش می کنیم که کلام رهبر معظم انقلاب که سال جهش تولید است، این کلام را در عمل اجرایی و عملیاتی کنیم.

به نوشته ایرنا، رییس جمهوری ادامه داد: یقین دارم که بقیه ارگان‌ها، نیروهای مسلح، بخش خصوصی و همه برای اجرای این کلام رهبری تلاش می کنند و امیدوارم که بتوانیم به طور متناوب طرح‌هایی را که نهایی می‌شود را در طول سال افتتاح کنیم .

روحانی تاکید کرد: امسال سالی سختی برای اشتغال در بسیاری از رسته های فعالیت های اقتصادی است که امیدواریم بتوانیم این مشکلات را کاهش دهیم و با یاری یکدیگر سالی خوبی را برای کشور بسازیم.

وی در توضیح اظهارات وزیر صنعت، معدن و تجارت درباره نقش برجام در تحقق ساخت مجتمع بزرگ صنایع آلومینیوم جنوب در لامرد فارس اظهارداشت: رساندن ایران از جایگاه هیجدهم به جایگاه چهاردهم جهان در تولید آلومینیوم وجایگاه های دهم در تولید فولاد و پانزدهم در تولید مس، بسیار حائز اهمیت است.

رییس جمهوری گفت: مردم ما همه آثار برجام را نمی دانند و خیلی مهم است که بدانند برجام از سال ۹۴ در نفت و گاز و صنایع معدنی و در دیگر صنایع، چه تحولاتی ایجاد کرد. یکی از آن موارد همین صنایع آلومینیوم جنوب است که توافق برجام باعث شد که در پایان ۹۴ این پروژه فعال شود .

روحانی افزود: مردم عزیز ما باید بدانند که این پروژه‌ای که امروز افتتاح می‌شود پروژه یک میلیارد دلاری است یعنی یک میلیارد دلار در این پروژه هزینه شده و امروز فاز اول آن افتتاح می شود و امیدوارم به طور متناوب قدم های بعدی در این پروژه برداشته شود تا پایان سال ۹۹ بتوانیم ان شاءالله به تولید کامل برسیم.

وی درباره نامگذاری مجتمع ورزشی به نام سردار دلاور شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی گفت: شهید سلیمانی از قهرمانان بزرگ تاریخ دفاع کشور است و به روح بزرگ او درود می فرستیم.

رییس جمهوری افزود: همزمان شدن نامگذاری این مجتمع به نام شهید سلیمانی با تلاش اخیر سپاه پاسداران در پرتاب ماهواره که آن هم برای مردم ما مبارک است، از ارزشمند بودن همه تلاش های پیگیر در این شرایط سخت نشان دارد.
وی تاکید کرد: ما به دنیا نشان می دهیم با وجود کرونا، سختی کشیدن مردم و مشکلات اقتصادی، فعالیت‌های تولیدی و سازندگی ما ادامه پیدا کرده است.

چهار طرح ملی و زیر بنایی «مجتمع صنایع آلومینیومی جنوب (سالکو)»، «مجتمع ورزشی شهیدحاج قاسم سلیمانی»، «بیمارستان ١٢۴ تختخوابی» و «ترمینال فرودگاه بین المللی» روز پنجشنبه در لامرد در جنوب استان فارس و با دستور حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رییس جمهوری به صورت کنفرانس ویدیویی به بهره برداری رسید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روحانی: مردم ما همه آثار برجام را نمی دانند / خیلی مهم است که بدانند برجام از سال ۹۴ در نفت و گاز و صنایع معدنی و در دیگر صنایع، چه تحولاتی ایجاد کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..