تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پاسخ به همه سوالات شما در مورد بیزنس اکانت اینستاگرام ؛ از راه اندازی تا حذف حساب کاری

این روزها که همه در قرنطینه خانگی به سر می برند استفاده از شبکه های اجتماعی از جمله اینستاگرام به شدت زیاد شده است. اما آیا می دانستید که در این پلتفرم می توانید پروفایل شخصی خود را به بیزنس اکانت اینستاگرام (یا حساب کاری) تبدیل کنید و به این طریق به مجموعه امکانات خوبی برای بهبود و رشد کسب و کارتان دسترسی پیدا کنید؟

برای تبدیل پروفایل شخصی به بیزنس اکانت اینستاگرام کافیست مراحل زیر را انجام دهید:

به پروفایل خود مراجعه کنید و در بالا سمت راست صفحه منوی همبرگری که شبیه به سه خطر روی هم است را انتخاب کنید گزینه چرخ دنده را تنظیمات را انتخاب کنید گزینه Account یا حساب کاربری را انتخاب کنید گزینه Switch to professional Accout یا تبدیل به بیزنس اکانت اینستاگرام را انتخاب نمایید. در نهایت دکمه Business را بزنید.

اگر تمایل داشته باشید میتوانید بیزنس اکانت اینستاگرام خود را به صفحه فیسبوک خود متصل نمایید. این گام اختیاری است اما با انجام آن راحت تر می توانید از تمامی امکانات و قابلیت های تجاری موجود در خانواده اپلیکیشن های فیسبوک (مسنجر، فیسبوک، واتس اپ، اینستاگرام) استفاده نمایید. در حال حاضر صرفا امکان اتصال صفحه فیسبوک به بیزنس اکانت اینستاگرام وجود دارد.

در ادامه برای بهبود بیزنس اکانت اینستاگرام خود جزئیات بیشتری را به این صفحه اضافه کنید و مثلا کسب و کارتان را در دسته بندی خاصی قرار دهید و اطلاعات تماس را به آن اضافه نمایید و در انتها دکمه Done یا انجام را بزنید.

با بیزنس اکانت اینستاگرام می توانید به پیشنهادات ویژه اینستاگرام و همچنین قابلیت های خاصی که صرفا برای این اکانت ها طراحی شده دسترسی داشته باشید. این ابزارها به شما کمک می کنند تا درک بهتری از مخاطبان خود پیدا کنید. علاوه بر این میتوانید اطلاعات تماس و کتگوری یا دسته بندی صفحه خود را پنهان کرده یا در صورت تمایل در معرض دید عموم قرار دهید. بعد از انجام مراحل بالا به پروفایل اینستاگرام خود بروید و گزینه Edit Profile را بزنید. در قسمت Public Business Information  یا اطلاعات عمومی کسب و کار گزینه Profile Display را بزنید و در این بخش میتوانید انتخاب کنید که اطلاعات تماس و دسته بندی کاری تان نمایش داده شود یا خیر؟ در پایان دکمه Done را بزنید.

بیزنس اکانت اینستاگرام

معایب تبدیل پروفایل شخصی به بیزنس اکانت اینستاگرام

وقتی حساب شخصی خود را به بیزنس اکانت اینستاگرام تبدیل می کنید دو ویژگی را از دست می دهید و دیگر نمی توانید به آنها دسترسی داشته باشید:

امکان خصوصی کردن پست ها امکان لینک دادن صفحه به پروفایل های متعدد در فیسبوک و در عوض تنها می توانید اکانت کاری خود در اینستاگرام را به پیج کاری تان در فیسبوک لینک بدهید. مزایای بیزنس پروفایل اینستاگرام

همانطور که در ابتدا اشاره شد با تبدیل کردن پروفایل شخصی به بیزنس اکانت امکانات خوبی در اختیارتان قرار می گیرد که در ادامه برخی از آنها را خواهیم گفت:

۱- دسترسی به آمار و ارقام اینستاگرام: در بخشی به نام اینستاگرام اینسایتس اطلاعات آماری و تحلیلی خوبی در مورد میانگین کاربران هر صفحه کاری و رفتار آنها در اختیار ادمین های آنها قرار داده می شود و میتوانید به اطلاعات خوبی در مورد فالوورها، جنسیت، موقعیت مکانی و .. آنها دست پیدا کنند.

بیزنس اکانت اینستاگرام

۲- امکان اضافه کردن دکمه contact یا تماس: یکی دیگر از امکانات مفید بیزنس اکانت اینستاگرام امکان اضافه کردن دکمه تماس به پروفایل است. میتوانید صفحه را طوری تنظیم کنید که وقتی فردی روی این دکمه کلیک میکند امکان ارسال ایمیل برای آنها فراهم شود یا شماره تماس شما به صورت خودکار گرفته شود یا نقشه ای از موقعیت کاری تان برای آنها نمایش داده شود.

۳- صنعتی که در آن کار می کنید در بیزنس اکانت اینستاگرام نمایش داده می شود: اگر خاطرتان باشد زمانی که صفحه کاری خود را در فیسبوک راه اندازی کردید از شما در مورد صنعتی که در آن فعال هستید سوال شد بنابراین وقتی بیزنس اکانت اینستاگرام خود را به پیج فیسبوک خود متصل می کنید این اطلاعات روی پروفایل اینستاگرام شما نمایش داده می شوند.

۴- امکان اضافه کردن لینک به استوری ها: یکی از آزاردهنده ترین چیزها در مورد اینستاگرام این است که امکان اضافه کردن لینک در آن وجود ندارد. اگر در این پلتفرم صفحه شخصی داشته باشید تنها می توانید یک لینک را به پروفایل خود اضافه نمایید. اما در بیزنس اکانت اینستاگرام این امکان فراهم شده که URL یا آدرس اینترنتی وبسایت مورد نظرتان را به استوری ها اضافه کنید. برای این منظور در بخش استوری ها کافیست دکمه زنجیر در بالای صفحه را انتخاب و لینک مورد نظرتان را وارد کنید.

۵- امکان تبلیغ در اینستاگرام: اگر بودجه مشخصی برای تبلیغات دارید می توانید بعد از تبدیل صفحه شخصی خود به بیزنس اکانت اینستاگرام تبلیغات خود را در این پلتفرم داشته باشید.

پرایوت کردن پیج بیزنس

اگر حساب شخصی خود را به بیزنس اکانت اینستاگرام تبدیل کردید و پشیمان شدید اصلا نگران نباشید چراکه هر زمان خواستید می توانید نسبت به پرایوت کردن پیج بیزنس اقدام نمایید. برای این منظور کافیست:

منوی همبرگری که شبیه به سه خطر افقی روی هم است را از بالای صفحه سمت راست انتخاب نمایید. گزینه تنظیمات یا Settings که با علامت چرخ دنده نمایش داده شده را انتخاب کنید. دکمه Account یا حساب کاربری را بزنید سپس دکمه Switch to Personal Account و در انتهای دکمه Switch Back را بزنید تا فرایند تایید شود

حذف بیزنس اکانت اینستاگرام

برای دیلیت بیزنس اکانت اینستاگرام اگر تابحال از طریق نسخه تحت وب به اکانت خود لاگین نکرده باشید ابتدا از شما خواسته می شود که وارد حساب خود در این صفحه شوید.

از منوی آبشاری که برای شما باز می شود یکی از دلایل مطرح شده برای حذف بیزنس اکانت اینستاگرام را انتخاب نمایید. گزینه حذف دائم حساب کاربری تنها در صورتی نمایش داده می شود که یکی از دلایل را انتخاب کنید. در انتها گزینه Permanently delete my account یا حذف همیشگی حساب اینستاگرام را انتخاب نمایید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پاسخ به همه سوالات شما در مورد بیزنس اکانت اینستاگرام ؛ از راه اندازی تا حذف حساب کاری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..